خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انتظار جامعه از نیروهای قضایی اجرای عدالت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انتظار جامعه از نیروهای قضایی اجرای عدالت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتظار جامعه از نیروهای قضایی اجرای عدالت است و دست اندرکاران امر باید با دقت در جوانب، نتیجه مطلوب حاصل کنند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، روز پنجشنبه در دیدار با معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیرجند افزود: حسن و قبح کار نیروهای مسلح در هر جایی که باشد باید اجرای عدالت را نمایان کند و در غیر این صورت اثر سوء خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: حسن کار سازمان قضایی نیروهای مسلح در سراسر کشور ارزشمند است زیرا تیغ را در مقابل دشمن تیز و برنده می کند اما هرگونه کم کاری اثری عکس خواهد داشت.
امام جمعه بیرجند تصریح کرد: نظم و انضباط در نیروهای مسلح اصولی است به طوری که افراد با حضور در این ارگان ها با نظام سلسله مراتبی به خوبی آشنا می شوند.
وی اظهار داشت: افراد این ارگان ها همانگونه که به صورت درجه ای پیشرفت می کنند با مشکلات مربوط به محیط زیرمجموعه به خوبی آشنایی دارند و مدیریتشان مدیریتی تعریف شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه حکم عادلانه سازمان قضایی نیروهای مسلح موجب باورپذیری جامعه هدف خواهد شد، افزود: از آنجایی که در نیروهای نظامی همه چیز تعریف شده است کوچکترین بی نظمی نمایان می شود.
در این دیدار با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، محمد ولی جلوه گر به عنوان دادستان نظامی نیروهای مسلح خراسان جنوبی معرفی شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *