خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: خدمت به زائران اربعین، جهاد مکتبی است/ امام حسین(ع) متعلق به همه انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: خدمت به زائران اربعین، جهاد مکتبی است/ امام حسین(ع) متعلق به همه انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی نه تنها یک خدمت‌رسانی و زیارت است بلکه در کنار آن یک جهاد مکتبی است. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با دست‌اندکاران موکب بهداشت و درمان اربعین حسینی، اظهار داشت: این مهم نه تنها یک خدمت‌رسانی و زیارت است بلکه در کنار آن این یک جهاد مکتبی است.

وی بیان داشت: در مقابل هر تفکری که سمبل آن غرب، آدم‌کشی، آوارگی مردم، ویرانی شهرها و کشورها و دشمنی است، این( خدمت به زائران اربعین) جهاد در مقابل آن تفکر است تا مردم دنیا انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امام حسین(ع) را محصول قرآن و متعلق به همه انسان‌ها دانست و افزود: اربعین حسینی یک استثناء و از هر دین، مذهب، نژاد و قشری در این مراسم حضور می‌یابد و این‌ها یک مسأله ساده نیست که بگوییم اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به دشمنی‌ها، مخالفت‌ها و محدودیت‌های ایجاد شده از گذشته تاریخ تاکنون، گفت: اربعین حسینی معجزه‌ای است که پیامبر(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) فرمودند و امروز نیز ظهور و بروز یافته است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) متعلق به انسانیت است، اعلام کرد: تا زمانی که مکتب اهل بیت(ع)  پیاده نشود هیچ جای دنیا درست نخواهد شد زیرا راه بی‌عدالتی ، ظلم، خصومت و دشمنی را می‌روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تنها مکتبی که راه عدل را می‌رود مکتب اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) سمبل این راه است، اضافه کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی کار بزرگ و ارزشمندی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *