خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فکر تعرض را از دشمن گرفته اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فکر تعرض را از دشمن گرفته اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فکر تعرض را باید از دشمن بگیریم و خوشبختانه تلاش هایی که در نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص صورت گرفته بسیار شایسته تقدیر است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبادی ظهر شنبه در دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه هستند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در یک شرایط زمانی که آینده آن مبهم و سیستم حکومتی طاغوت مورد پشتیبانی غرب و شرق بوده ریسک و با اراده و ایمان قوی با امام (ره) بیعت کرد، افزود: نیروی هوایی ارتش پس از گذشت چهل سال هنوز پای حرف توحیدی خود ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط دنیا بسیار متفاوت با گذشته است، گفت: امروز خطرناک ترین صحنه های تهاجمی صحنه های هوایی است چراکه تهاجم های هوایی دفعی هستند و هیچ مقدمه ای برای آن ها تعریف نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نیروی هوایی جایگاه خاص و ویژه خود را دارد چراکه در جهت تامین امنیت جامعه یک مسئولیت ویژه دارد، عنوان کرد: امروز مسائل لحظه ای اتفاق می افتد لذا شرایط دنیای امروز ایجاب می کند نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی نسبت به فکر تعرض دشمن هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر در جامعه ای نیروهای مسلح دچار کوچک ترین ضعف و سستی شوند دشمن هیچ مهلتی به آن کشور نخواهد داد، بیان کرد: فکر تعرض را باید از دشمن بگیریم و خوشبختانه تلاش هایی که در نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص صورت گرفته بسیار شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر فکر تعرض را از دشمن نگیریم همواره برای بشر ایجاد مزاحمت خواهد کرد، اظهار داشت: اگر روزی که جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد باقی کشورهای اسلامی نیز در جهت گرفتن فکر تعرض از دشمن تلاش می کردند امروز تا این حد دخالت های بیگانه آن ها را به خود درگیری نمی کشاند.

وی با اشاره به اینکه در روایات کسانی که در رزمایش ها آسیب می بینند جایگاه بالاتری نسبت به شهدای در صحنه دارند، افزود: امروز همه امور تحت تاثیر امنیت انجام می شود و نیروهای مسلح در ثواب کارهای خیر تمامی امور شریک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: هرکاری را که وظیفه شناخته شد و با قصد قربت صورت گرفت عبادت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *