خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دانش آموزان با تمام توان به حفظ ارزش‌های انقلاب بپردازند/ محتوای شعارهای ۱۳ آبان پاسخگوی پارازیت های دشمن باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دانش آموزان با تمام توان به حفظ ارزش‌های انقلاب بپردازند/ محتوای شعارهای ۱۳ آبان پاسخگوی پارازیت های دشمن باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم توجه به مثلث مقدس «خانه، مدرسه و مسجد»، گفت: دانش آموزان باید با تصمیم درست در زندگی با تمام توان خود به حفظ ارزش‌های انقلاب بپردازند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز (۱۲ آبان) در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی خراسان جنوبی اظهار داشت: توجه به هدف غایی و عالی مسئله مهم برای هر انسان است و به هر جای عالم که بنگریم هدف غایی در آن تعبیه شده است.

وی بیان کرد: اگر مجهز به علم باشیم می‌توانیم به رمز و رازهای موجود در عالم و خلقت آن دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان احسن المخلوقین است، افزود: خداوند متعال این عالم را برای انسان خلق کرده است و تمام این جهان در وجود انسان خلاصه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دانش آموز به معنای همه ارزش‌ها و سرمایه‌ها است، ادامه داد: شما دانش آموزان شاخه‌های زندگی هستید و باید در زندگی خود درست تصمیم بگیرید و با تمام توان خود به حفظ ارزش های انقلاب بپردازید.

وی با تاکید بر  لزوم توجه به به مثلث مقدس «خانه، مدرسه و مسجد» گفت: انسان آگاه و با بصیرت باید همراه با تزکیه نفس باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمنان پست در چهارچوب یک حیوان درنده ظاهر شده اند، عنوان کرد: دشمنان امروز به دنبال نابودی تزکیه نفس، فرهنگ اسلام و عدالت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید داشت: خانواده ها باید حواسشان جمع باشد و این فرزندان عزیز را به خوبی پرورش دهند و آموزش و پرورش نیز باید به استعدادهای دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشد و این استعدادها را در مسیر هدف غایی پرورش دهد.

وی با بیان اینکه مساجد متمم آموزش و پرورش هستند، افزود: مسجد می تواند طراز مکتب اسلامی قرار گیرد و مسئولین باید سرمایه گذاری بسیاری در آموزش و پرورش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در راهپیمایی ۱۳ آبان باید به گونه ای در مقابل تهاجم‌های دشمن باشید که آن‌ها را برای همیشه نابود کنید، گفت: دشمن امروز از راه کثیف ویرانی شهرها و کشتن کودکان و مظلومین به دنبال شهوت خودش است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان با توجه به اینکه امام حسین (علیه السلام) بعد از ۱۴۰۰ سال به عنوان الگو و اسوه ی محبت و برادری و ایثار در جهان مطرح است، خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان آینده را رقم خواهید زد و امیدوارم با ظهور امام زمان(عج) عدالت و محبت را در سطح جهان مشاهده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *