خانه / پیام ها / دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی طی پیامی مردم استان خراسان‌جنوبی را به حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یوم‌الله ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نشان‌دهنده هویت مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر سلطه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

روحیه مبارزه با آمریکا در طول تاریخ چهل ساله انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در تمامی توده‌های مردمی و‌ به‌ویژه نسل جوان به‌عنوان باور قلبی و اعتقادی آنان همراه بوده است. آنچه در حال حاضر اهمیت ویژه دارد و انتظار است در دانشگاه‌ها، مراکز اندیشه‌ورز و همچنین فضاهای عمومی مسئله تبیین و تحلیلی رویارویی «انقلاب اسلامی» و «شیطان بزرگ- آمریکای جنایتکار» در چهار دهه گذشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان از عموم مردم شریف استان به‌ویژه دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، طلاب و روحانیت، معلمان و بازاریان فرهیخته و پرتلاش دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی ضد آمریکایی سیزده آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند

سید علیرضا عبادی

۱۲ آبان ماه ۱۳۹۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *