خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: وحدت سرنوشت ملت ها را تعیین می کند/ استکبار جهانی در انزوا

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: وحدت سرنوشت ملت ها را تعیین می کند/ استکبار جهانی در انزوا

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وحدت کلمه سرنوشت ملت ها را تعیین می کند، گفت: اگر ملتی وحدت داشته باشد، هیچ قدرتی نمی تواند علیه آن ها توطئه کند.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح پنج شنبه در جمع اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:فلسفه بعثت ۱۲۴ هزار پیغمبر ، برقراری قسط و عدل است.

وی با بیان اینکه اگر اصل دیانت در بهداشت دینی حفظ شود، همه امورات انجام می شود، گفت: فریاد عدالت علیه رهبر ستمگر بالاتر از همه اعمال است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به برنامه و توطئه های چندین ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن از تمام گزینه ها برای دشمنی با ایران استفاده کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنگ روانی دشمن بیان کرد: در جنگ روانی پیش رو باید دقیق مطالعه کرد و با استفاده از همه راز و رمز های علمی با آن مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه علی رغم تهدید های دشمن مبنی بر اینکه «تابستان ایران داغ است»، گفت: تابستان داغ دشمن هم سرد گذشت و چیزی جز رسوایی برایشان نبود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر ملتی وحدت داشته باشد، هیچ قدرتی نمی تواند علیه آن ها توطئه کند، افزود: حزب الله لبنان یک ارتش نیست بلکه جمعتی است که با اتحاد پای عقیده ایستاده اند.

وی با اشاره به جنایت های آمریکا در فلسطین بیان کرد: استکبار قریب به ۷۰ سال در فلسطین جنایت کرده اما نتوانسته به هدف خود در این کشور برسد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه وحدت کلمه سرنوشت ملت ها را تعیین می کند، اظهار کرد: افرادی که این وحدت خدایی را به خاطر هوس های دنیوی می شکنند، گناه می کنند.

وی بیان کرد: مقام کسانی که در جهت اعتلای حق پیش از ظهور ایستادگی می کنند، بالاتر از این است که بعد از ظهور همیاری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی در انزوا است، گفت: تنها ایجاد یک جرقه می تواند تنهایی استکبار را به اثبات برساند.

وی با بیان اینکه با اسلحه نمی توان دنیا را اداره کرد، اظهار کرد: استکبار خون ریزی های زیادی انجام داد اما در نهایت منزوی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مراسم اربعین حسینی بیان کرد: در این مراسم بیش از ده ها کشور با ادیان مختلف از شرق و غرب حضور دارند.

وی امام حسین(ع) را سنبل مبارزه با ظلم دانست و افزود: هر انسانی در ذات اولیه از ظلم بیزار است و همین امر باعث سیل میلیونی جمعیت در اربیعن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: فریاد مردم در این راهپیمایی همان فریاد عاشورای امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: استکبار از دیدن صحنه های اتحاد مردم در این مناسبت ها وحشت دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *