خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: آمادگی دفاعی تضمین بقا است/ جنگ‌ خاموش خطرناک‌تر از جنگ نظامی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: آمادگی دفاعی تضمین بقا است/ جنگ‌ خاموش خطرناک‌تر از جنگ نظامی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی، گفت: خواب‌های دشمن به رسوایی دشمن تعبیر خواهد شد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی ظهر امروز در دیدار با مسؤولان پدافند غیر عامل خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه دنیا، عالم تضاد و تزاحم است و هر چیزی به تناسب خودش آفتی دارد، اظهار داشت: اگر خواستار تضمین بقا باشیم باید آمادگی دفاعی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما پیام ۱۲۴ هزار پیغمبر(ص) است، بیان داشت: انقلاب ما، اسلام ما است نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی، گفت: دشمن دل‌خوشی‌هایی دارد و همیشه وعده‌های چند ماهه یا چند ساله می‌دهد، امروز نیز بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی معاندان نتوانستند به هدف خود در قبال ملت ایران برسند و راه به جایی نخواهند برد.

لزوم آمادگی در کمال بیداری و تعهد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی بر لزوم آمادگی در کمال بیداری و تعهد تأکید و اعلام کرد: خواب‌های دشمن به رسوایی دشمن تعبیر خواهد شد.

وی جنگ نظامی را یک جبهه دانست و با اشاره به بی‌سرو صدا و بی‌رنگ بودن انواع و اقسام جنگ‌ها، بیان داشت: اینگونه جنگ‌ها می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از جنگ نظامی باشد و جامعه، ملت و کشوری را با شکست مواجه کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در دنیایی که در آن آفریده شده‌ایم با علت و معلول و اسباب و مسببات سرو کار داریم لذا نباید از نظام خلقت غافل و باید براساس قوانین نظام خلقت، آگاهی، بصیرت و تعهد داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر فرد یا جامعه‌ای از شرایط پیرامون خود آگاهی نداشته باشد و اگر هم آگاهی داشته باشد اما بصیرت و نیرویی برای تحلیل نداشته باشد محکوم به نابودی است، اضافه کرد: اگر همه موارد را داشته باشد اما تعهد و حساسیت نسبت به مسؤولیتش نداشته باشد بازهم محکوم به نابودی است.

فتنه‌ها هر روز و هر لحظه وجود دارد

وی مطرح کرد: زمانی که از فتنه صحبت می‌شود ذهن‌ها به سمت فتنه‌های ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، جنگ نرم، صدام و باقی فتنه‌ها می‌رود در صورتی که مسأله این نیست و باید بدانیم فتنه‌ها هر روز و هر لحظه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به وضعت دنیای بشریت، تبیین کرد: دنیای بشریت با محاصره غذایی و دارویی، کشتن نفوس و هتک ناموس، تهاجم ، ویرانی شهرها و کشورها، قتل و غارت، هتک حرمت و کشتن زنان و کودکان مواجه است بنابراین باید خدا را شاکر باشیم که نسخه دین برای پیاده کردن عدل را در اختیار ما قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی شهادت را بالاترین مقام دانست و گفت: فردی که تا لحظه شهادت رفته و در هر لحظه آمادگی برای شهادت را دارد و شربت شهادت در این صحنه نصیبش نشده و تا لحظه مرگ در راهش ثابت قدم می‌ماند، مقامش از شهادت بالاتر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *