خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسؤولان: برای ایجاد شادی در جامعه مشکلات مردم را رفع کنید/ مسؤول انقلابی داوطلب خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسؤولان: برای ایجاد شادی در جامعه مشکلات مردم را رفع کنید/ مسؤول انقلابی داوطلب خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: افرادی که از شادی مردم دفاع می‌کنند در هر مسؤولیتی که قرار دارند باید ابتدا برای ایجاد این شادی مشکلات مردم را رفع نمایند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با شهردار بیرجند و کارکنان سازمان‌های مختلف شهرداری بیرجند اظهار داشت: شهرداری به دلیل نیازهای روزمره مردم به انواع و اقسام خدماتی که باید از طرف این نهاد دریافت نمایند یک نهاد ویژه است.

وی ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر بیرجند برای انتخاب شایسته شهردار بیرجند گفت: شهردار بیرجند فردی متعهد و مجرب بوده که انتخاب شورای شهر در این زمینه بسیار ارزنده بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: شهردار بیرجند به دور از برنامه‎های تبلیغاتی اقدامات شایسته‌ای را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهد و تبلیغات شهردار بیرجند عمل وی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی با بیان اینکه بحث شادی و افسردگی جامعه مانند نخ دو سر داشته که یک سر آن جنبه درونی و سر دیگرش جنبه بیرونی و اجتماعی دارد، افزود: نقش اصلی در شادی ریشه‌دار جامعه را درون افراد ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: افرادی که از شادی مردم دفاع می‌کنند در هر مسؤولیتی که قرار دارند باید ابتدا برای ایجاد این شادی مشکلات مردم را رفع نمایند زیرا اگر مشکلات جامعه حل نگردد هر چقدر بیرون جامعه آذین بسته شود شادی در جامعه محقق نمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: باید همه مسؤولان وظایف محولی که بر عهده آن‌ها بوده را با اولویت‌بندی انجام دهند تا ضمن رسیدگی به امور مردم شادی جامعه تأمین گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی با بیان اینکه باید کمبودهای مردم در حوزه اجتماعی را رفع نماییم و در همه جا در کنار آن‌ها باشیم، افزود: خدمت بی‌منت اصل خدشه‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران بوده زیرا این نظام مربوط به مردم بوده و هر کسی مسؤولیتی را بر عهده می‌گیرد در واقع داوطلب خدمت به مردم بوده که اگر غیر از آن باشد جایگاهش غصبی است.

وی به پیشنهاد شهردار بیرجند در راستای اختصاص میدانی بزرگ برای اجتماعات و مراسمات مختلف مذهبی در شهر بیرجند گفت: این پیشنهاد بسیار ارزشمند بوده و باید به گونه‌ای تعبیه که استفاده‌های مختلف برای آن تعریف شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *