خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: زیارت اربعین یکی از شاخصه‌های شیعه است/ فتنه‌های سعودی به خودشان برگشت

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: زیارت اربعین یکی از شاخصه‌های شیعه است/ فتنه‌های سعودی به خودشان برگشت

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در روایات علامت شیعه پنج چیز است که یکی از این شاخصه‌ها زیارت اربعین است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی عصر امروز در دیدار کاروان اعزامی هنرمندان به مراسم اربعین حسینی با اشاره به جبهه کفر و برخی کشورهای اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی، اظهار داشت: امروز تمام جبهه کفر در شیطنت غرب خلاصه شده و این درحالی است که در برابر این جبهه، جبهه اسلام، حسین(ع)، عدالت‌طلبی و ایمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حسینی، بیان داشت: در روایات علامت شیعه پنج چیز است که یکی از این شاخصه‌ها زیارت اربعین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی جبهه اربعین را جبهه محبت، ایثار، دوستی، خدمت، ایمان و عشق دانست و تبیین کرد: زائران اربعین حسینی آزادی‌خواه و انسان‌دوست هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با اشاره به تلاش‌ها و توطئه‌های اربابان سعودی، مطرح کرد: سعودی‌های ملعون و اربابان آن‌ها فتنه‌های زیادی کردند که خوشبختانه تمام این فتنه‌ها به خودشان برگشت.

وی خطاب به هنرمندان اعزامی به مراسم اربعین حسینی، گفت: شما کاروانی هستید که از حسین(ع) است و از مبدا تا معاد نیز مال حسین(ع) است لذا این مهم نباید موجب غرور شما شود، باید جهت کسب رضایت‌مندی و رسیدن به آرمان‌های حسین(ع) که خدمت و گره‌گشایی از کار مردم است تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام انبیاء نور واحد هستند اما امام حسین(ع) یکی است، عنوان کرد: بسیاری از افراد این کلام را از شخص پیامبر(ص) شنیدند و با ایمانی که داشتند آن را باور کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی خطاب به زائران حسینی، گفت: آن‌ها شنیدند ولی شما می‌بینید و این خود امتیازی برای شما است زیرا پیامبر(ص) در آن روز سخنی را فرمود در حالی که حسین(ع) سه تا چهار سال داشت لذا امتیاز شما بیشتر است چون بعد از گذشت ۱۴ قرن پیام پیامبر(ص) را می‌بینید.

وی امام حسین(ع) را از معجزات پیامبر(ص) دانست و افزود: امتداد راه حسین(ع) نه تنها مختص این عالم است بلکه در عالم بعد از مرگ نیز است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *