خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گره گشایی از مشکلات روستائیان و عشایر مورد توجه ویژه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گره گشایی از مشکلات روستائیان و عشایر مورد توجه ویژه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستاییان و عشایر از بسیاری مزایای زندگی شهری محرومیت دارند، گفت: گره گشایی از مشکلات این قشر مورد توجه ویژه باشد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارگزاران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت به روستاییان و عشایر یک توفیق بوده که نصیب شما شده است.

وی با اشاره به اینکه این قشر از جامعه از بسیاری از مزایای درآمدها و زندگی های روز به دلایلی محرومیت دارند، بیان کرد: به این دلیل خدمت و گره گشایی از آن ها انسان را خرسند می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مردم عشایری و روستایی به دلیل اینکه کمتر با ارتباطات فاسد جهانی مواجه هستند، صداقت، فطرت اولیه و عواطف و ارزش های انسانی در آن ها پررنگ تر است از این رو باید در برخورد با آن ها خیلی صادقانه برخورد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان داشت: امروز که بسیاری از آسیب ها از نظر فرهنگی جامعه بشری را تحت تأثیر قرار داده مردم روستایی و عشایری جایگاه ویژه ای دارند و این را باید غنیمت دانست.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات و کارهای فرهنگی در جذب روستاییان برای اجرای سیاست ها بسیار موثر خواهد بود، افزود: اما بهترین عامل برای تبلیغ خود نهادها هستند و بیش از هر چیزی برخوردها و نمونه های عملی جواب می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بیمه در ذات خود بسیار خوب است اما در برخی از بیمه ها حق بیمه را به راحتی دریافت کرده اما در کمک رسانی ها خیلی سخت عمل می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *