خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: برخی افراد تفکر قارونی دارند/ هدایت الهی بزرگ‌ترین نعمت خدا است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: برخی افراد تفکر قارونی دارند/ هدایت الهی بزرگ‌ترین نعمت خدا است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه بسیاری از افراد از فضای جمهوری اسلامی استفاده ولی تفکر قارونی در سر دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار فرماندهان ارشد انتظامی خراسان‌جنوبی، هدایت را یکی از بالاترین نعمت‌ها دانست و اظهار داشت: کسی که اهل ایمان باشد در راه رضای خدا بهره و از آن استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از افراد از فضای جمهوری اسلامی استفاده ولی تفکر قارونی در سر دارند، بیان داشت: هر روز و هر شب حکایت دزدی، دستگیری و اختلاس آن‌ها را مشاهده می‌کنیم و این در صورتی است که یک عده در گرسنگی به سر می‌برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به تجمع پول‌های دزدی و راه‌اندازی سرمایه‌های کلان با این پول‌ها، مطرح کرد: حکایت این افراد حکایت اشرف افغان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی هدایت الهی را بزرگ‌ترین نعمت خدا دانست و با اعلام اینکه آن‌هایی که به این حقیقت پی بردند سختی‌ها برایشان شیرین می‌شود، تبیین کرد: تهدید و تطمیع در فردی که نه بترسد و نه طمع کند اثری ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ایمان را بالاترین ثروت هر انسانی ذکر کرد و متذکر شد: سکه‌های طلا برای انسان آبرو نمی‌آورد بلکه مهم‌ترین سرمایه انسان دینش است و باید این سرمایه را حفظ کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با یادآوری اینکه توجه به نعمت‌های الهی با هیچ قلم و زبانی قابل تبیین نیست، توضیح داد: نعمتی که مطلق است بالاترین نعمت و باقی نعمت‌هایی که مشروط است، مشروط است.

وی انسان را یک موجود استثنایی بالقوه و مشروط دانست و گفت: اگر شرطش رعایت نشود همین اشرف مخلوقات حسرت خواهد خورد، در روز قیامت که عده‌ای به فوز عظیم می‌رسند عده‌ای نیز حسرت می‌خورند که ای کاش انسان نبودیم زیرا انسان در قبال خود مسؤول و باید به خود توجه می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر نعمت هدایت از انسان سلب شود همه‌چیز انسان از بین می‌رود، اضافه کرد: برترین نعمت‌ها این است که انسان در راهی که برایش خلق شده، باشد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز امنیت را مهم‌ترین و بهترین موهبت الهی دانست و گفت: نهادهای نظامی و انتظامی در تأمین و نگهداری این مهم در سطح کشور نقش دارند.

سردار مجید شجاع از وجود ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی در سطح کشور خبر داد و بیان داشت: نیروهای نظامی و انتظامی علی‌رغم تمام کاستی‌ها و کمبودها صبورانه در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *