خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: حرفه دامپزشکی در جنگ اقتصادی امروز اهمیت فراوانی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: حرفه دامپزشکی در جنگ اقتصادی امروز اهمیت فراوانی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز که جنگ اقتصادی دشمن بر علیه جامعه ما صورت گرفته فعالیت دامپزشکان برای حفظ تغذیه سالم برای مردم کاری جهادی محسوب می‌گردد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان دامپزشکی خراسان‌جنوبی اظهارداشت: عمر سرمایه‌ای بوده که خواه و ناخواه از دست رفته و می‌گذرد.

وی با بیان اینکه بهترین مصرف عمر این بوده که آن را به صاحب اصلی آن بفروشیم، ادامه داد: خداوند مشتری خوبی برای عمر انسان بوده و این معامله زمانی صورت می‌گیرد که انسان کاری که انجام می‌دهد برای رضای خداوند باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هر فردی شغلی در جامعه داشته که جایگاه آن متفاوت است، یادآور شد: شغل دامپزشکی از زوایای گوناگون بسیار ارزشمند و مهم بوده البته این اهمیت بدان معناست که به نحوه شایسته عمل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: کار مهم هم از از نظر بعد منفی و هم از نظر بعد مثبت دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تأمین تغذیه سالم و حلال برای جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده به طوری که امروزه شاهد این هستیم که غذای حلال در بین جوامع غیرمسلمان نیز طرفدار داشته زیرا شیوه کاری که در دین تعبیر شده بهترین است، اضافه کرد: امروز که جنگ اقتصادی دشمن بر علیه جامعه ما صورت گرفته فعالیت دامپزشکان برای حفظ تغذیه سالم برای مردم کاری جهادی محسوب می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فعالیت دامپزشکان با توجه به ارتباط آنها با مخلوقاتی که خداوند برای انسان آفریده مهم است، یادآور شد: در تعلیمات دینی به این نحوه این ارتباط اشاره شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: انسان زمانی که متصدی حیوان و گیاهی بوده باید به آنها برسد و این موضوع در تعلیمات دینی آمده است.

وی افزود: شغل دامپزشکی از زوایای مختلف دارای ارزش بوده و کاری ارزشی از نظر جهادی، عاطفی و شکر و گرامیداشت حیوانات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بهترین کار را خدمت به مردم دانست و گفت: دامپزشکان باید خرسند باشند که فعالیت خود را در گمنامی انجام می‌دهند زیرا شهرت آفت بوده و داشتن شهرت هم از نظر زندگی در جامعه سخت و دشوار و هم فرصت کمتری برای اخلاص دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *