خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به کشور است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید همه افراد و مسئولان کار خود را درست انجام دهند و برای رسیدن به قانون حق و عدل تلاش کنند گفت: دشمنان به دنبال هرج و مرج در جامعه بوده و به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین  سیدعلیرضا عبادی در مراسم صبحگاه مشترک ناجا اظهار داشت: حساس‌ترین مسأله ما قانون است و دشمن قصد دارد به صورت مستقیم و غیرمستقیم قانون شکنی کند.

وی با بیان اینکه اختلاس، ضعف مدیریتی، ضعف معیشتی، ایجاد تفرقه و دشمنی خلاف قانون کشور است افزود: دشمن برای همه قوانین کشور با استفاده از ابزار فضای مجازی برنامه دارد و همیشه درصدد ضربه زدن به آن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید همه افراد و مسئولان کار خود را درست انجام دهیم و برای رسیدن به قانون حق و عدل تلاش کنیم زیرا دشمنان سعی دارند در جامعه هرج و مرج کنند که باید تا پای جان از قانون حق و عدل دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه وقتی سهل‌انگاری باشد شاهد زیرپا قرار گرفتن قانون خواهیم بود افزود: نیروی انتظامی با نظارت و توجهی که به قوانین داشته و حسن اجرای قانون مقابل دشمنی‌ها ایستادگی می‌کند.

وی بیان کرد: آنچه سبب رشد هر فرد می‌شود قانون است و همه باید قانون را رعایت کنیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *