خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دشمن در موضع شکست قرار گرفته است/ هسته‌های مقاومت دشمن را زمین گیر کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دشمن در موضع شکست قرار گرفته است/ هسته‌های مقاومت دشمن را زمین گیر کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دشمن در شرایط کنونی در موضع شکست قرار گرفته و انواع و اقسام طرح‌هایش با شکست مواجه شده است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)«۲» اظهار داشت: حضور میلیونی بسیجیان امروز در سطح ایران درس تازه‌ای به دشمن می‌دهد که حواس خود را جمع و بداند در مقابل ارادت چه انسان‌های قوی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: دشمن در شرایط کنونی در موضع شکست قرار گرفته و انواع و اقسام طرح‌هایش با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در منطقه، مطرح کرد: تفکر بسیجی در مقابل خیانت‌های بیگانه که امروز نه‌تنها در ایران بلکه در منطقه رخ می‌دهد گسترش‌یافته و جوامع انسانی باید با وحدت ایجادشده جان، مال، ناموس و آرمان‌های دینی خود را با تمام قدرت حفظ کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروزه دشمن در جنگ اقتصادی، سیاسی. نظامی، فرهنگی و تبلیغاتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، اضافه کرد: دشمن از هیچ گزینه‌ای دریغ نمی‌کند، اما در مقابل اهداف و توطئه‌های دشمن، هسته‌های مقاومت و استقلال جمهوری اسلامی دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی با بیان اینکه شناخت جریان استعمار که بزرگ‌ترین آفت جهان بشری است بر هر انسان با بصیرتی لازم است، بیان داشت: اروپا در راستای برنامه‌های استعماری و سلطه جهانی اقدامات زیادی انجام داده است که بر اساس آن قاره‌های مختلف دنیا را با انواع فجایع در جهت نفوذ مواجه کرده است که در بعضی از این برنامه‌ها موفق و در برخی نیز مأیوس مانده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اولین قدم استعماری که اروپا در آن موفق بوده سلطه بر قاره آمریکا بوده، مطرح کرد: آنچه در واقعیت به‌عنوان ایالات متحده آمریکا مطرح است این است که این‌ها به‌عنوان بومی آمریکا نیستند بلکه اروپایی‌های متجاوزی هستند که نفوذ کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با یادآوری اینکه طرح دشمن تنها برای قاره آمریکا نبود، توضیح داد: دشمن در خاورمیانه حضور یافت و بر اساس طرحی که ریختند درصدد اشغال فلسطین برآمدند و به تعبیر خودشان به دنبال تجزیه، تضعیف و تسلط کشورها بودند.

وی ۷۰ سال مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین را مانع از تسلط دشمن بر این کشور دانست و تبیین کرد: مردم فلسطین هم‌اکنون نیز در سخت‌ترین شرایط مردانه مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی انواع مفاسد، توسعه مواد مخدر، نفوذ فرهنگی، ایجاد اختلافات، دین‌سازی و مذهب‌سازی را نمونه‌هایی از اقدامات دشمن اعلام و عنوان کرد: این موارد گوشه‌ای از سوابق دشمن بود که تنها به این موارد قناعت نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی قیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را مانع از سلطه دشمن دانست و بیان داشت: اگر مردم در سال ۵۷ جلوی سلطه دشمن را نمی‌گرفتند مطمئناً لقمه بعد از فلسطین ایران بود و معلوم نبود امروز در چه شرایطی به سر می‌بردیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *