خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: نباید از دشمن اطاعت کنیم/ تمرکز دشمن برای تسلط بر ارتفاعات اعتقادی مسلمانان

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: نباید از دشمن اطاعت کنیم/ تمرکز دشمن برای تسلط بر ارتفاعات اعتقادی مسلمانان

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام کارهای دشمن حساب شده و براساس کارشناسی است، گفت: نباید از دشمن اطاعت کنیم.به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و  به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران و کارگزاران حج تمتع سال ۹۷ در خراسان‌جنوبی، به نبود امنیت در جامعه اسلامی و جهان اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی عقل و دین نباشد امنیتی حاصل نمی‌گردد.

وی بیان داشت: زمانی که امنیت نباشد نتیجه آن این می‌شود که حج با آن عظمت و اهمیت در دست افراد پستی قرار می‌گیرد که جزو عناصر فاسدند و هیچ ندارند و تمام ارزش‌های ضددینی و ضدفرهنگی را می‌پذیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به سخنان ترامپ مبنی بر اینکه عربستان گاو شیرده ما است اشاره و مطرح کرد: در جامعه اسلامی تولیت کعبه باید در دست باتقواترین‌ها باشد اما زمانی که ارزش‌ها از دست رفت کسانی تولیت این خانه مقدس را برعهده می‌گیرند که جز خیانت، هتک حرمت و ویرانی کار دیگری انجام نمی‌دهند.

مقصر خودمان هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه متأسفانه کلید عزت مسلمانان در دست شاه و ولیعهد عربستان سعودی است، تبیین کرد: زمانی که مسلمانان براساس عبودیت و بندگی خدا که امری مهم است به حج می‌روند و سالم برمی‌گردند خدا را شاکرند که سالم برگشتند و آن‌ها را نکشتند! در چنین مواردی مقصر خودمان هستیم زیرا اگر براساس آنچه خدا و رسول(ص) گفته بایستیم همه چیز خود به خود حل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید از دشمن اطاعت کنیم و با بیان اینکه مشکلات کشور از خود ما است و به خودمان برمی‌گردد، تصریح کرد: دشمن تمام تمرکز خود را بر تسلط بر ارتفاعات اعتقادی و ارزشی گذاشته است.

کارهای حساب شده دشمن

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه تمام کارهای دشمن حساب شده و براساس کارشناسی است، بیان داشت: زمانی که دشمن بر ارتفاعات فیزیکی مسلط شود دیگر از دست مردم کاری برنمی‌آید زیرا دشمن بر همه چیز مسلط شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به راه‌اندازی جریان داعش و تروریسم، گفت: دشمن به وسیله داعش و تروریسم سعی کرد تا برخی کشورها مانند عراق و سوریه را تصرف کند اما در این میان افرادی بودند که مردانه وارد میدان شدند و ظرف چند ماه این کشورها را از وجود داعش و تروریسم تخلیه کردند.

وی مطرح کرد: اربعین حسینی همان تمرکزی است که امام حسین(ع) در سال ۶۱ هجری حج خود را ناتمام و مکه را ترک و به سمت عراق حرکت کرد.

دو حرکت تمام عیار در مقابل هم

وی بیان داشت: امروز دنیا با دو حرکت تمام عیار در مقابل هم قرار گرفته است؛ حرکت استعمارگران در پیروی از غرب و پایگاه مقدسی که امام حسین(ع) از سال ۶۱ هجری بنا کرد که سمبل عشق، محبت و ایثار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه امروز دنیا به دو قطب تبدیل شده است، تبیین کرد: حسینی‌ها با ارزش‌های الهی و انسانی و استعمارگران با کودک‌کشی و وحشی‌گری دو ماهیت خود را در مقابل هم نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تمام مفاسد را مربوط به مستکبرین و تمام عزت را مربوط به خدا دانست و گفت: در آستانه جریانات اربعین حسینی هستیم و خوشا به حال افرادی که منطق دین انبیاء که ایثار و از خودگذشتگی است را عملاً به دنیا می‌فهمانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *