خانه / پیام ها / پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پی حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح اهواز

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پی حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح اهواز

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در پیامی وقوع حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از افراد نظامی و غیرنظامی شد را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ
حوادث تروریستی شنبه خونین اهواز در ماه محرم الحرام که به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان مظلوم ما منجر شد، موجب تاثر فراوان گردید.
این حمله رذیلانه تروریستی، نشانه‌ی آشکاری از شکست های پیاپی توطئه های تکفیری ایادی استکبار در ایران و منطقه است. ملت بزرگ ایران هوشمندانه با حفظ وحدت کلمۀ همواره جلوی نفوذ تفکرات افراطی و انحرافی صهیونیست را گرفته اند. ان شاالله فرزندان امت سلحشور در دستگاه های اطلاعاتی و سایر نهادهای نظامی و انتظامی، به زودی درس عبرتی به یاد ماندنی به حامیان تروریست های مزدور خواهند داد.
اینجانب از سوی خود و مردم شریف استان خراسان جنوبی، از صمیم دل شهادت جانسوز عده ای از شهروندان عزیز در حادثه حمله تروریست ها در اهواز، را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه شریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت ایران به ویژه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن شهدا، علو درجات و برای بازماندگان آنها صبر و سلامتی و برای مجروحین این حادثه ی تروریستی، آرزوی سلامتی می نمایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی
یکم مهرماه ۱۳۹۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *