خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایستادگی در مقابل ظلم یک وظیفه عاشورایی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایستادگی در مقابل ظلم یک وظیفه عاشورایی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ایستادگی در مقابل ظلم یک وظیفه عاشورایی است، گفت: پیام عاشورا عدالت طلبی، ولایتمداری و بی تفاوت نبودن در مقابل ظلم است.

به گزارش روابط عومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان،حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز (۲۲ شهریور) در همایش بزرگ پیام آوران عاشورایی اظهار کرد: کاری بالاتر و عظیم تر از نوکری برای اهل بیت علیه السلام نیست و شما پیام آوران عاشورا هستید.

وی با اشاره به پیام عاشورا، گفت: امام حسین (علیه السلام) از نظر شخصیت حقیقی و حقوقی فرزند پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) و حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شخصیتی بی بدیل است اما این ها پیام عاشورا نیست بلکه دین خدا پیام اصلی عاشورا است و حسین علیه السلام و تمام انبیاء و اوصیای الهی فدای این پیام عاشورا می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین همه چیز و تمام ارزش ها در دین است، افزود: خدا برای انسان دین را برگزیده است و کسی به بی دینی روی نمی آورد مگر انسان بی خرد و بی ارزش.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: بزرگی و عظمت مصیبت واقعه عاشورا به خاطر آسیبی است که به دین اسلام و تشکیلات خلقت خورده است چرا که تمام عالم مقدمه ای برای خلقت انسان کامل است.

وی با اشاره به اینکه طواغیت در کربلا با به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام، انسان را از حد رشد کامل به بدترین جنبنده روی زمین تبدیل کرد، افزود: پیام عاشورا جبهه دین خدا است و امروز آنچه در دنیا انجام می شود ظلم است و وظیفه عاشورایی ایستادگی در مقابل ظلم است و بی تفاوتی را برنمی تابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: انسان باید فریادرس مسلمان ها و مظلومان عالم در هرجای کره زمین باشد و در مقابل استکبار و ستمکاران ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم را باید از خودمان شروع کنیم، گفت: پیام عاشورا عدالت طلبی، ولایتمداری و بی تفاوت نبودن در مقابل ظلم است.

وی به ظلم و جنایات استکبار جهانی و آمریکا در کشورهای مختلف و بی تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی نسبت به این ظلم ها اشاره کرده و بیان داشت: راهکار مقابله با استکبار، وحدت و حرکت مسلمین و تشکیل هسته مقاومت است که الحمدالله موفق هستند و اگر این حساسیت در همه کشورهای اسلامی ایجاد شود دیگر آمریکا و صهیونیست جرأت پیدا نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ظلم باقی نمی ماند، عنوان کرد: فتنه های آخر الزمانی سخت است اما یقیناً فتنه گران داخلی و خارجی شکست می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید با جرأت شعار بدهید و پیام مظلومان را منتشر و از آنان حمایت کنید، گفت: هر روز باید عاشورا باشد و همه مسئول هستیم.

وی افزود: باید هیئت های مذهبی و مداحان و مبلغان پیام امام حسین علیه السلام را که پیام دین است به تمام مخاطبان خود در تمام دنیا برسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: امروز در اربعین حسینی به عنوان جبهه حق همه فریاد حق طلبی و عدالت طلبی می زنند و این به نتیجه می رسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *