خانه / پیام ها / *قدردانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از دست اندرکاران برگزاری همایش «جهاد دائمی به سبک ولی» در شهرستان فردوس

*قدردانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از دست اندرکاران برگزاری همایش «جهاد دائمی به سبک ولی» در شهرستان فردوس

*قدردانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از دست اندرکاران برگزاری همایش “جهاد دائمی به سبک ولی” در شهرستان فردوس
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام قدردانی دفتر حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
یاد و خاطره حادثه دیدگان واقعه زلزله تلخ شهریور ۱۳۴۷ شهرستان فردوس و حضور پدرانه و حرکت جهادی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهانشان در کمک رسانی به مردم مصیبت زده این شهرستان را گرامی می داریم.

استقبال کم‌نظیر مردم ولایتمدار و دارالمومنین شهرستان فردوس در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در آن شهرستان؛ نشان دهنده اوج سپاس، وفاداری و همدلی از ولی امر مسلمین جهان است. بی‌تردید این اقدام ارزشمند ریشه در تاریخ پرافتخار مردم متدین، با فرهنگ و انقلابی استان خراسان جنوبی و بویژه شهرستان فردوس دارد.

دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، با حمد و سپاس به درگاه ایزدمنان از همه ی اقشار و صنوف مردم دلاور، پر محبت و حقیقتاً مهمان نواز، بالاخص امام جمعه معزز، علماء و روحانیت، خانواده های معظم شهداء و بویژه شهید مدافع حرم اهل بیت(علیه السلام) مرتضی بصیری پور، جانبازان و ایثارگران، مسئولان دستگاه های اجرایی، نخبگان و فرزانگان فرهیخته، جوانان مؤمن و پر نشاط ، نیروهای مقتدر و جان برکف منطقه اعم از سپاه، بسیج، نیروی های نظامی و انتظامی و نیروهای امنیتی محلی و همچنین صدا و سیمای استان که در برگزاری با شکوه همایش “جهاد دائمی به سبک ولی” تلاش و اقدام نموده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.
امید است به فضل الهی، رهنمودهای مقام عظمای ولایت در تمامی زمینه‌های خدمت رسانی مورد توجه آحاد مسئولان و دستگاههای فرهنگی و اقتصادی و همه علاقمندان به نظام مقدس اسلامی قرار گیرد. انشاءالله

والسلام
دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۱۴ شهریورماه ۱۳۹۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *