خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: زوج‌های جوان با فداکاری و محبت برای تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند

امام جمعه بیرجند: زوج‌های جوان با فداکاری و محبت برای تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی  با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ بیگانه و فضاهای مجازی و ارتباطات آلوده در جامعه شکل گرفته است گفت: زوج‌های جوان با فداکاری، محبت، سازگاری و کسب رضای خدا که بزرگترین ذخیره اخروی است برای تحکیم بنیان خانواده همت ‌گمارند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از تسنیم،حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح امروز در مراسم اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان در بیرجند اظهار داشت: زن و مردی که تشکیل خانواده می‌دهند باید تا آخرین لحظه به عهد و پیمان خود پایبند باشند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا جزو کارهای ارزشی است افزود: متاسفانه فرهگ بیگانه و فضاهای مجازی و ارتباطات آلوده در جامعه شکل گرفته و به فرهنگ ایرانی اسلامی آسیب‌زده است که بسیاری از این آسیب‌ها زخم کاری است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اسوه و الگویی برای تمام مسلمانان است و مردان بزرگی که در تاریخ آفریده شدند و کارهای بزرگ انجام دادند نتیجه هنر مادرانی است که آنها را تربیت کردند بنابراین پشت این جبهه جهاد مادران قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: زوج‌های جوان با فداکاری، محبت، سازگاری و کسب رضای خدا که بزرگترین ذخیره اخروی است همت ‌گمارند و آنچه جوانان را برای زندگی با فرهنگ و هدفمند اسلامی مجهز می‌کند مکتب، اسلام و قرآن است.

وی بیان کرد: هنرمندانه شوهرداری کردن و هنرمندانه مادری کردن بهترین جهاد زن است و جهاز واقعی زن مسلمان اندیشه، تفکر، اعتقاد و اخلاق اسلامی است.

امام جمعه بیرجند گفت: آنچه که برای خانواده مسلمان جهاز واقعی است آمادگی برای یک زندگی آبرومند است و زوج‌های جوان باید این امانت را حفظ کنند و تهیه روزی حلال خود نوعی جهاد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *