خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: پدافند هوایی ستون فقرات امنیت جامعه است/ مردم باید از حقوق خود دفاع کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: پدافند هوایی ستون فقرات امنیت جامعه است/ مردم باید از حقوق خود دفاع کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از دیرباز تاکنون دفاع هوایی جایگاه ویژه‌ای داشته چون شرایط دنیا از نظر جنگ‌ها بیشتر به این سمت و سو می‌رود و می‌توان گفت پدافند هوایی ستون فقرات در تأمین امنیت جامعه است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: از دیرباز تاکنون دفاع هوایی جایگاه ویژه‌ای داشته چون شرایط دنیا از نظر جنگ‌ها بیشتر به این سمت و سو می‌رود و می‌توان گفت پدافند هوایی ستون فقرات در تأمین امنیت جامعه است.

وی به جایگاه دعا اشاره کرد و گفت: دعا یک جایگاه بسیار ویژه دارد چون حقیقت بندگی و عبودیت انسان زمانی اتفاق می‌افتد که به وسیله دعا تقرب پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دعا زاویه فوق ارزش است، یادآور شد: دعا به این امر خلاصه نمی‌شود بلکه یک فلسفه عقلی متین بوده که منبع وحی را به صراحت دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه خداوند حکیم تمام این عالم را قانونی آفریده است، اضافه کرد: انسان‌ها نیز به ملاک این قوانین آزمایش و ارزیابی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از قانون‌های اساسی و مدون دنیا؛ ریشه قانون فطرت، عقل و علم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه به انداز‌ه‌ای که نسبت به هر چیزی علم می‌یابیم به قانون می‌رسیم، اضافه کرد: خلقت انسان براساس قانون بوده و تمام این‌ها متکی به یک زیرساخت محکم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه این‌ها مقدمه‌ای برای رشد عقلی و معنوی بوده که به سوی هدف انسان است، افزود: فریاد انقلاب اسلامی در جهت انسانیت انسان تنها باقی مانده است.

وی با اشاره به ویژگی دعای ندبه، یادآور شد: فلسفه زیبای اتکا به عقل در دعای ندبه تبیین شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خداوند دست بندگان خودش را در دست انسان‌های شایسته که مورد آزمایش الهی قرار گرفته‌اند نهاده است، تصریح کرد: این انسان‌ها به عهد خود نسبت به خداوند و عدم پیروی از شیطان عمل کرده و خداوند آن‌ها را امین خود قرار داده و انسان‌ها  را به آن‌ها سپرده و این قانون حکومت، رهبری، رشد و تربیت انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی افزود: حق مردم این بوده که از حق و حقوق خود دفاع کنند و اگر نکردند افراد پلیدی همچون ترامپ بر آن‌ها حاکم می‌شوند و آنگاه همه افتخارات جای خود را با یک ننگ پر می‌کند.

وی اضافه کرد: زمانی که انسانیت، کرامت، عقیده و شرافت انسان از بین رفت افرادی حیوان صفت بر انسان‌ها مسلط می‌گردند که در اینجا باید به حال انسان‌ها گریست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: وقتی گوشی برای شنیدن وجود ندارد و عده‌ای با صفات شیطانی از یک طرف و انسان‌های بدون شعور از طرف دیگر قرار دارند دیگر جایی برای منطق باقی نمی‌ماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *