خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «ولایت» اساس دین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «ولایت» اساس دین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ولایت اساس و پایه دین است، گفت: سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و ائمه اطهار(علیهم السلام) تمسک می جویند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز (۶ شهریور) در دیدار با فرماندهان و کارکنان یگان ویژه نیروی انتظامی و نیروی هوایی استان با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر اظهار کرد: باید همه ما شاکر باشیم که در انواع مذهب‌ها و مسلک‌های گمراه خداوند بر ما منت گذاشته و به حق هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه اصل جریان نظام خلقت یک عالم تکوین سخت افزاری و یک نظام تشریع نرم افزاری دارد که بر هر دو این ولایت خداوند حاکم است، افزود: انسان با تمام موجودات تفاوت دارد و اشرف مخلوقات است که همه اشیاء را خداوند برای انسان آفریده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کمال انسان در قرب الهی است، گفت: انسان وقتی به خداوند به معنای صحیحش وصل شود تبدیل به انسان کامل می شود که در دنیا مانند پیامبران و اولیای الهی کارهای خدایی انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: انسانی که شفاف می شود و حرص، کینه و نفاق ندارد تنها راضی است به آنچه خدا می خواهد و آنوقت قدرت، معرفت و علم خدا از او می‌تابد و کارهای خارق العاده انجام می‌دهند.

به گفته وی اتصال انسان به رشته الهی وقتی حاصل می شود که بعد از ایمان به خداوند از آنچه که طاغوت و هوای نفس است آزاد شود و آنوقت همه چیز انسان رنگ و بوی خدایی می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خیلی قرب فیزیکی، مکانی و زمانی لازم نیست، عنوان کرد: اویس قرنی هرگز پیامبر را ندید ولی پیرویش از آن حضرت به گونه‌ای بود که همواره از وی به عنوان یکی از یاران خاص حضرت محمد(صلی الله علیه و اله و سلم) نام می برند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی  عبادی بیان کرد: گاهی اتصال‌های روحی انسان آنقدر قوی می‌شود که از نظر فیزیکی روی بدن و روان هم تاثیر می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت اساس دین است، گفت: خدا بر شما منّت دارد که شما را به سوی ایمان هدایت فرموده است و سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و ائمه اطهار(علیهم السلام) تمسک می جویند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *