خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم ‌مشکل‌ اقتصادی و بیکاری دارند/آقایان مسئول برای حل معضلات چه کرده‌اید؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم ‌مشکل‌ اقتصادی و بیکاری دارند/آقایان مسئول برای حل معضلات چه کرده‌اید؟

امام جمعه ‌بیرجند با اشاره به اینکه امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود‌ رو به رو هستند تصریح کرد: سئوال بنده از مردم این است اگر خود رئیس حکومت اسلامی بودید برای مشکلات ‌چه اقدامی انجام می‌دادید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در مراسم خطبه های نماز عید قربان اظهار داشت:  اسلام تجلیاتی دارد و عید قربان تجلی انسجام اسلامی در ایام حج است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره حج یکی از تجلیات دین اسلام است افزود: افراد در مناسک حج تجلی قدرت معنوی پیدا می کنند که این بسیار زیبا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه مسئله امامت و ولایت بسیار مهم است بیان کرد: اگر کنکره حج در دست سرپرستی یک ظالم و منافق باشد با همه آنچه دارد با بت پرستی فرقی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید امامت و ولایت جامعه دست کسانی باشد که خدا آن رهبران را برگزیده باشد تصریح کرد: اگر حج در مدیریت انسان بی‌دین باشد همه جمعیت به دنبال یک طاغوت هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ نمونه ای از اسلام قلابی را کم نداشتیم خاطرنشان کرد: کسانی که امور حج را به دست می گیرند، مجریان دستورات کفار هستند علیه مسلمین که برای قتل عام مسلمین و ویران کردن کشورهای اسلامی تلاش بسیاری می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه دین با بصیرت صورت می گیرد یادآور شد: امروز در یک سیستم کار به اسم اسلام به نحو سالم صورت می گیرد و در یک سیستم به صورت معکوس انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در مسئله پیروی و رهبری در دین، خدای متعال پیامبران معصوم را برگزیده است که این حکم عقل است اظهار داشت: در دین منشا ای که صادر و از آن حمایت می شود بسیار مهم است که شایستگی ها را داشته باشد که بهترین جنبه آن در حضور معصومین است و در سلسله مراتب برای این مرکز صدور، شرایط خاصی قرار داده شده است.

وی افزود: امروز شیخ‌الاسلام‌ها و مفتی‌های فراوانی وجود دارد که باید از آنان سئوال شود شما که بر روی مسائل وضو سالها تمرکز می کنید چرا روی مسائل شفاف هیچ تمرکزی ندارید، آیا ریختن خون مظلوم جایز است، آیا ماه های حرام، حلال شده است.

امام جمعه بیرجند گفت: همچنین باید از این مفتی ها بپرسیم آیا حمله و هجوم در ماه های حرام و کشتن زن و فرزندان در ماه های حرام جایز است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر ولایت درست نشود نه روزه و نماز آنان درست نیست بیان کرد: امروز من و شما باید تقوا به خرج دهیم و هر کجا کسی را که شایسته نیست بر مردم مسلط ببینیم در مقابل او به ایستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی، بیکاری، رکود و مشکلات دیگری از این قبیل رو به رو هستند تصریح کرد: سئوال بنده از مردم این است اگر خود رئیس حکومت اسلامی بودید برای مشکلات امروز چه اقدامی انجام می دادید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: در اخبار آخر‌الزمان روایت شده ‌که در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) در دنیا شرایطی به وجود می آید که همه طیف ها به نحوی سنگ خود را در ترازو انداخته و به نحوی نقش داشته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بالاتر از معجزه عمل کرده است خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کسانی مانند انگلیس برای ما تصمیم می گرفتند اما انقلاب اسلامی در مقابل شرق و غرب کاری کرد که هیچ کس حتی خود آنان تصور نمی کردند.

امام جمعه بیرجند گفت: در این راستا انقلاب اسلامی اختیارات را از بیگانه ها گرفت و دست مردم داد و گفت شما برای خود حکومت و دولت انتخاب کنید، همچنین عنوان شاهنشاهی که ۲۵۰۰ ساله بود را تغییر داد و اختیارات را دست خود مردم داد و اسم دولت را دولت خدمتگزار گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمینعبادی با گلایه از اینکه ما در مقابل انقلاب درست عمل نکرده ایم اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته برخی مواقع درست انتخاب کردیم اما در نوع جریان ما مشکلاتی داشتیم و این سرنوشت را ما به دست کسانی می دهیم و به اسم حزب سر خود را کلاه می گذاریم و سپس همه کاسه کوسه ها را سر نظامی می‌گذاریم که ما را نجات داده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *