خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: کوتاهی‌های مسؤولان مربوط به انقلاب اسلامی نیست/ جبهه ظلم به جای عذرخواهی بیشتر ستم می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: کوتاهی‌های مسؤولان مربوط به انقلاب اسلامی نیست/ جبهه ظلم به جای عذرخواهی بیشتر ستم می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کوتاهی‌های مسؤولان مربوط به انقلاب اسلامی نیست بلکه به خودشان بر می‌گردد، گفت: جبهه باطل به جای عذرخواهی، پیاده شدن از جهل و اصلاح خود به زور متوسل و بر ستم بیشتر تکیه می‌کند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی در شهرستان قاین، فلسفه قیام امام حسین (ع) را تثبیت معروف و محو منکر ذکر کرد و اظهار داشت: فلسفه و قیام انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نیز همان هدفی است که بعثت همه پیغمبران و فلسفه قیام امام حسین(ع) بوده است.

وی بیان داشت: هر کاری ساز و کار مرتبط به خود را دارد و بدون آن نمی‌شود کار را انجام داد لذا انسان برای چنین آزمایشی آفریده شده و نمی‌تواند از آن معاف باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به ستم‌های جبهه ظلم و باطل اشاره کرد و گفت: جبهه باطل به جای عذرخواهی، پیاده شدن از جهل و اصلاح خود به زور متوسل و بر ستم بیشتر تکیه می‌کند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی پیرامون ستمگری‌های رژیم ستم‌شاهی، بیان داشت: زور، سلطه ساواک، شکنجه‌ها و زندان‌ها به گونه‌ای در خانواده‌ها تأثیر گذاشته بود که هیچ پدر و مادری جرأت حرف زدن از شرایط را پیش کودکان نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه کوتاهی‌های مسؤولان مربوط به انقلاب اسلامی نیست بلکه به خودشان بر می‌گردد، تبیین کرد: به اسم مسلمان هستیم ولی در عمل هر کاری که خواستیم انجام دادیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه عمل مسؤولان ربطی به انقلاب اسلامی ندارد مگر اینکه مطابق با نسخه باشد، توضیح داد: هر جایی که مطابق با اسلام، عدل امام علی(ع) و انقلاب اسلامی عمل کردیم به پیروزی رسیدیم و هر جا که مطابق وسوسه‌های بیگانگان و هوای نفس پیش رفتیم بد پیش رفتیم.

 حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اعلام کرد: ما هر چه از خود کم و زیاد کنیم هیچ ربطی به دین و انقلاب ندارد، باید حواسمان جمع باشد که این حرکت(انقلاب اسلامی) ساده نیست، ریشه‌دار بوده و به مقصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین فلسفه قیام امام حسین(ع) است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما نیز بر همین اساس شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با یادآوری اینکه در  آیات و روایات متعددی به تشکیل انقلاب اسلامی توسط شخصی به نام روح الله خبر داده شده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌کند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی در پایان به پیشرفت انقلاب اسلامی اشاره و اعلام کرد: انقلاب اسلامی با سرعت تمام و با نقشه در حرکت است و این موضوع از پیش‌گویی‌هایی است که در انواع و اقسام احادیث و روایات آمده و مطلب خلق‌الساعه نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *