خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: فسادها به دلیل عدم رعایت قوانین ساختار سازندگی انسان است

امام جمعه بیرجند: فسادها به دلیل عدم رعایت قوانین ساختار سازندگی انسان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فسادها به این دلیل است که در ساختار سازندگی انسان یا قوانین رعایت نشده و یا در کیفیت آن سهل‌انگاری شده است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز ۲۸مرداد جاری در دومین گردهمایی اعضاء کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه انسان در این عالم یک وجودی دارد و باید ماهیتش که انسانیت انسان است، ساخته شود، گفت: عواملی مانند وراثت و تعلیم و تربیت در ساختن این ماهیت موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آموزش و پرورش بعد از خانواده مهم‌ترین موقعیت را در ساختار یک کشور دارد و موضوع تربیت در جامعه یک تکلیف است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز در هر نوع پروژه‌ای که صورت می‌گیرد، قوانینی وجود دارد که بر علم و تجربه استوار است و اصول و کیفیت در این پروژه‌ها باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به هر اسمی اقدام به ویرانی کشورها، کشتن انسان‌ها و ایجاد فتنه می‌کنند، ادامه داد: اسم دردی را دوا نمی‌کند، سخن از این است که انسان فاسد شده و تمام کره زمین را فساد فرا گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فسادها به این دلیل است که در ساختار سازندگی انسان یا قوانین رعایت نشده و یا در کیفیت آن سهل‌انگاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، بیان کرد: باید تصمیمات قانع کننده برای اشرف مخلوقات بگیرید که فردا مسؤول نباشید.

وی عنوان کرد: این امانت که در اختیار دارید را باید حفظ کنید و پرورش دهید و تصمیماتی بگیرید که خود در مقابل خدا پاسخگو باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی مواقع کسانی که باید مربی باشند خود پیام‌‌رسان‌های آفت هستند، گفت: راه کمال برای جامعه هدف خود باز کنید و جلوی آفت‌ها را بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *