خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: آزادگان سند حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی هستند/ شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: آزادگان سند حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی هستند/ شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی آزادگان را اسناد آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: افتخاری که نصیب آزادگان شده به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با آزادگان و جانبازان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: شاید برخی تصور کنند نام مقدس آزادگان از جهت تعظیم آن که یک کلمه تشریفاتی است اما واقع مطلب چنین نیست و معنای حقیقی آن همان آزادگان است.

وی با بیان اینکه بشر مرکٌب از دو بخش جسمانی و مادی؛ انسانی و الهی است، بیان داشت: انسان آزاد کسی است که با اراده‌ای که خداوند به وی عطا کرده باطل را نپذیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه آنچه برای انسان قابل تغییر است انسانیت انسان است نه بدن حیوانی، اضافه کرد: تهدید و تطمیع بر روی کسانی تأثیر می‌گذارد که هنوز در چهارچوب حیوانی به سر می‌برند.

اگر حیوانیت بر انسان غلبه کند تمام ارزش‌ها را فدا می‌کند

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبادی اعلام کرد: انسان تابع عقل، عدل، ایمان و باور صحیح است و اگر حیوانیت بر انسان غلبه کند تمام ارزش‌ها را فدای شکم، پول و رفاه می‌کند و برای اینکه گزندی نبیند همانند حیوان مطیع چماق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که انسان به باور انسانی برسد نه تهدید و نه تطمیع در وی اثرگذار است، مطرح کرد: واژه آزاده به صورت مجازی و تشریفاتی استعمال نشده و حقیقت این مطلب در برگرفته از رهبر آزادگان جهان امام حسین(ع) است.

رفاه‌طلبان بی‌دردی که دنبال هویج‌‌ هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی آزادگان را سند حقانیت اسلام، کربلا و انقلاب اسلامی دانست و خطاب به آزادگان گفت: شما در آن روز از سلطه و چماق استعمار رنج کشیدید و امروز نیز از رفاه‌طلبان بی‌دردی که دنبال هویج‌‌اند که آن را از دست ترامپ بگیرند رنج می‌کشید.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه نگران نباشید زیرا دنیا محل آزمایش است، اعلام کرد: افتخاری که نصیب آزادگان شده به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست.

در مقابل آزادگان احساس کوچکی می‌کنیم

وی با اعلام اینکه ما در مقابل آزادگان احساس کوچکی می‌کنیم، مطرح کرد: ما شرمنده‌ایم از اینکه فدای آمال و آرزوهای نفسانی و حیوانی یک عده‌ای می‌شویم که تمام همت آن‌ها پول، اختلاس و دزدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی آزادگان را اسناد آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه ما به سند وجود آزادگان متکی هستیم، تبیین کرد: برای بسیاری از افرادی که دنبال حق و حق‌طلبی هستند این مهم راهگشا است.

شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبادی با اعلام اینکه آزادگان به عنوان اسناد و آرمان‌های دین در مقابل ظلم و عدالت در مقابل ستمگری به میهن اسلامی بازگشتند، تصریح کرد: سال‌های اولی که آزادگان به میهن اسلامی بازگشتند سندی نبود و تنها از طریق زبان گفته می‌شد.

وی با بیان اینکه شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است، توضیح داد: هدف مهم‌تر از شهادت احقاق حق و ابطال باطل است لذا در روایات آمده از رسول (ص) سؤال شده آیا  بالاتر از مقام شهادت هم مقامی است؟ گفتند: بله؛ کسی که تا پای شهادت ایثار کند و شهید نشود و تا آخر عمر در راه احقاق حق و ابطال باطل قدم بردارد ارزشش بالاتر از مقام شهادت است.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *