خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کار اطلاع رسانی باید هماهنگ و هدفمند باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کار اطلاع رسانی باید هماهنگ و هدفمند باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: کار اطلاع رسانی باید با هماهنگی، زمان بندی و هدفمند باشد در این صورت به طور حتم اثرگذار خواهد بود.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین عبادی روز دوشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: درهای اتاق مدیران باید به روی مردم و خبرنگاران باز باشد زیرا ارتباط مستمر با رسانه به مسئولان در شناخت وضعیت موجود و رفع چالش ها کمک می کند و به نفع آنان است.
وی با بیان اینکه مردم به دنبال رفع مشکلات خود و بهبود امور هستند گفت: اگر همه ما ملتزم به کاری باشیم که باید انجام دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت انجام فعالیت کارشناسی و تخصصی تاکید و اظهار امیدواری کرد که این استان با همت مضاعف رسانه ها بیش از پیش در سطح کشور معرفی و مشکلات مردم در بخش های مختلف رفع شود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان برای حمایت از رسانه ها و ارائه رهنمودهای راهگشا، گزارشی از رویکردها و برنامه های این رسانه ملی ارائه کرد.
رسول محمدحسنی بر آمادگی ایرنا برای ایفای نقش بیشتر در اطلاع رسانی همه جانبه از استان تاکید کرد.
همچنین در دیدارهای جداگانه با مدیر امور اجرایی و مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند درباره موضوعات روز و مهم کشور و استان که به کار رسانه ای نیاز دارد، تبادل نظر شد.
لزوم اصلاح برخی قوانین و فرایندهای اداری که در مراجعات مردمی نیز دیده می شود، ایجاد بانک اطلاعاتی از موضوعات مهم استان در رسانه ها، تقویت ارتباط مسئولان با رسانه، تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر برای خراسان جنوبی، ارائه چهره صحیح و منطقی از استان، تهیه گزارش های خبری تحلیلی از مشکلاتی که مردم با آنها مواجه هستند و اقداماتی که برای رفع این مشکلات انجام می شود و بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه در رسانه های خراسان جنوبی از جمله مواردی بود که در این دیدارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به همراه مدیر امور اجرایی و مدیر روابط عمومی این دفتر روز چهارشنبه ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی بازدید کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *