خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: موفقیت های امروز مردم ایران به برکت امنیت است

امام جمعه بیرجند: موفقیت های امروز مردم ایران به برکت امنیت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: موفقیت هایی که امروز مردم ایران در بخش های مختلف دارند به دلیل امنیت و به برکت خون شهدا و خانواده شهداست.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندو به نقل از مهر حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح سه شنبه در دیدار با دانش آموز بیرجندی، منتخب رتبه هفت کنکور رشته علوم تجربی اظهار داشت: انسان ها و استعدادهای بشری همانند معدن هستند که باید استخراج شود.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در به ثمر رسیدن نتیجه این استعدادها دخالت دارند، بیان کرد: اول از همه عزم و اراده خود شخص است که در این دنیای پرغاغو و انواع سرگرمی های کاذب خود شخص عزم و اراده کافی برای کار داشته باشد و عمر خود را زمان بندی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اما باید توجه داشت عزم فرد به تنهایی کافی نیست بلکه باید محیط خانواده این فرصت را به فرزند بدهد.

موانع بروز استعدادهای بشری رفع شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه موفقیت هایی که در بخش های مختلف مردم ایران دارند به دلیل امنیت و به برکت خون شهدا و خانواده شهداست، بیان داشت: هر کس در هر کار خیری در کشور موفق می شود بخشی از آن به برکت خون شهدا و تلاش و کوشش کسانی است که از شب و روز مرزهای آبی، هوایی و خاکی کشور دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: خدا نوع بشر را به گونه ای آفریده که امکان موفقیت وجود دارد اگر موانع برطرف شود استعداد بشری ایجاب می کند که همه به موفقیت دست پیدا کنند.

امیرحسین زارع، منتخب رتبه هفت کنکور سراسری نیز در این دیدار اظهار کرد: هر چند من برای رسیدن به این موفقیت تلاش و کوشش و برنامه ریزی داشتم اما اگر لطف خدا و حمایت پدر و مادر نبود نمی توانستم به این موفقیت دست یابم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *