خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عناصر خودفروخته و نفوذی به دنبال ایجاد مشکل برای جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عناصر خودفروخته و نفوذی به دنبال ایجاد مشکل برای جامعه هستند

امام جمعه بیرجند گفت: عناصر خودفروخته، نفوذی و ضایع شده های بازار شهوت و شهرت همواره به دنبال ایجاد مشکل برای انقلاب و نظام بودند و مشکلاتی را هم برای جامعه به وجود آوردند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان،حجت الاسلام والمسلمین عبادی شامگاه (۱۵ مرداد) در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی استان با بیان اینکه قرآن شفا و دوای دردها است، اظهارداشت: تمام مشکلات در سطح بین المللی، منطقه ای، کشوری و استانی دوای آن در قرآن است.

وی با بیان اینکه انسان برای آزمایش آفریده شده است، گفت: فلسفه خلقت انسان ها در آزمایش است و نمره را در آزمایش می دهند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایات استکبار جهانی در یمن، میانمار، برخی مناطق آفریقای جنوبی و سوریه، افزود: در دنیای امروز استکبار جهانی امنیت را از خیلی از کشورها گرفته و فشارهای اقتصادی و کمبودهای مختلف برای جامعه بشری به یک تهدید تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن می گوید تمام گزینه ها روی میز است و این یعنی اینکه هر کاری از دست آنها بر آید انجام می دهند، گفت: این موضوع نشان می دهند که دشمنان تنها کاری که از دست آنها ساخته نباشد انجام نمی دهند.

وی با بیان اینکه کشتی متلاطم آخرالزمان یک لنگر دارد که در دریای متلاطم از نهایت آرامش برخوردار باشد، تصریح کرد: پایداری، شکیبایی، مقاومت و مردانگی در مقابل جبهه استکبار جهانی در این اوضاع می تواند آرامش بخش باشد، چراکه در هر مصیبتی از اقتصادی تا نظامی و اجتماعی باید صبر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کسی که قلبا به معاد و اینکه همه به سوی خداوند بر می گردیم، اعتقاد داشته باشد، مشکلات برای او آسان می شود، افزود: کسی که به غیر خدا دل ببندد و از غیر خدا بترسد هیچ وقت روی آرامش را نخواهد دید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه یکی از دلائل اساسی مشکلات، تحت تاثیر تهدید و تطمیع قرار گرفتن است، افزود: کسی که از تهدید بترسد متزلزل می شود و شکست می خورد.

وی با تاکید بر اینکه خداوند پناهگاهی است که هیچ شکستی در آن مسیر نیست، گفت: وقتی برای حل مشکلات به خداوند تکیه کنیم، شکست معنی نخواهد داشت.

امام جمعه بیرجند با اشاره به احتکار سکه توسط برخی از افراد در کشور، گفت: سکه هایی که امروز با تهدید و تطمیع همه را با بی ایمانی سرگردان کرده است، نشان دهنده ضعف ایمان در برخی افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه ابوذر غفاری یکی از افرادی بود که هرگز از تهدید دشمنان اسلام نترسید، افزود: امروز می بینیم که نام ابوذر غفاری در تاریخ ثبت شده است و این یعنی پیروزی بدون شکست که اسلام بر آن تاکید دارد.

وی با اشاره به واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(علیه السلام) و پیروز شدن خون بر شمشیر، گفت: متاسفانه برخی افراد هنوز بعد از گذشته ۱۴۰۰ سال نمی فهمند که پیروز آن مومنین هستند.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه همواره در مقابل دشمنان محکم ایستادگی کرد، یادآور شد: اولیا و انبیای الهی همواره در مقابل دشمنان مواضع محکمی داشتند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *