خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن درصدد بد جلوه دادن اسلام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن درصدد بد جلوه دادن اسلام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هر کجا خلافی می‌شود از بی‌دینی اشخاص است و ربطی به دین و انقلاب ندارد، افزود: دشمن در طراحی‌های خود می‌خواهد اسلام و نظام را بد جلوه دهد لذا باید هوشیار باشیم و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان،حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز ( ۱۴ مرداد) در نشست بصیرتی با فرماندهان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان اظهار کرد: دین بسیار مسئله مهمی است چرا که نقشه و کانون راه عبودیت و کمال در نتیجه دین است.

وی افزود: دین با اسم دین تفاوت دارد به اسم دین کارهای بسیاری می توان کرد اما حقیقت دین تفاوت دارد و باید از زواید جدا و اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر دین درست باشد همه امور درست است، گفت: مسئله دین شناسی از اهم مسائل است و استدلال، برهان عقلی، اسناد و مدارک نقلی منابعی هستند که از برون در مسئله دین شناسی نقش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: بخشی از دین شناسی به محتوای دین برمی گردد؛ خاندان اهل بیت علیه السلام حرف اول را می زنند و دینی که آنان معرفی کردند دین خداوند است.

وی با اشاره به اینکه پیشوا و رهبری در دین از بخش های مهم در محتوای دین است، ادامه داد: قرآن کریم پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده که یک نوع از پیشوایان برابر امر خداوند مردم را هدایت می کنند و گروهی دیگر از پیشوایان کسانی هستند که پیروان خود را وارد آتش جهنم می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از انبیاء الهی تلاش شده تا مسئله دین را به انحراف بکشانند، گفت: مردم مسلمانان هستند اما شناخت اسلام ناب محمدی از اسلام بدلی نیازمند بصیرت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: رهبران دین پیامبران الهی و جانشینان معصوم آنان هستند و اگر به دلایلی در جامعه حضور نداشته باشند باید دین در دست کسانی باشد که آگاهی جامع و کامل از دین خدا داشته باشند و با اخلاق و عمل به دین بتوانند این امانت را حفظ کنند تا به دست عده ای از پیروان هوای و هوس نیفتد.

 

وی با اشاره به اینکه در مکتب اهل بیت علیه السلام عالمان واجد الشرایط و ملتزم به دیانت الهی باید رهبری جامعه اسلامی را برعهده بگیرند، افزود: دیگران باید از این عالمان اطاعت کنند تا دین پیاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در غیر از مذهب شیعه در سیستم عالمان دین مشکلی وجود دارد و باید مسئولیت خود را در جامعه از دست فاسق بگیرد، گفت: این عالمان باید همسو با فاسق حاکم باشند و هر چه به اسم دین ارائه می‌دهند باید با سیاست آن مفسد یکی باشد لذا اینگونه دینی حفظ نمی‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه در دین اسلام و مذهب شیعه اگر اشکالی وجود داشته باشد به سیستم دین بر نمی‌گردد بلکه به قانون شکنی ما بر می‌گردد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی حرکت در راستای آرمان‌های اسلامی و به حقی است که پیامبران ما را به آن دعوت کردند.

 

به گفته وی نظام اسلامی نسخه بسیار خوبی برای آدم شدن است و هر اندازه بر وفق این نسخه عمل شود قابل قبول است اما در غیر این صورت از هیچ کسی قابل قبول نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخلاف سایر دین‌ها که سیستم معیوب است در دین اسلام سیستم کاملی دارد، بیان داشت: امروز مفاسدی که در جامعه انجام می‌شود به شخص و اشخاص بر می‌گردد نه به دین و انقلاب و اسلام.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: هر عمل و اندیشه‌ای که بر خلاف موازین عقل و دین باشد اگر انجام دهیم صرفاً خود ما مسئول هستیم و به ما برمی‌گردد اما سیستم دینی ما سیستم مطهری است که آلودگی پذیر نیست چرا که خارج از رضای خدا قبول ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه هر کجا خلافی می شود از بی‌دینی اشخاص است و ربطی به دین و انقلاب ندارد، افزود: دشمن در طراحی‌های خود می‌خواهد اسلام و نظام را بد جلوه دهد لذا باید هوشیار باشیم و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *