خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:”شهادت” مرگ در راه هدف است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:”شهادت” مرگ در راه هدف است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شهادت مرگ در راه هدف است و خود هدف نیست گفت: باید در مقابل روح بزرگ شهدا تواضع کنیم و از خدا بخواهیم تداوم راه شهدا را به ما توفیق دهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز(۲۸ تیر) در دیدار با جمعی از مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش از تهران اظهار داشت: پیامبران که مبعوث می‌شوند با آرمان‌های الهی و پیام‌های ربانی در راستای هدایت بشر مبعوث می‌شوند و کار آنان صرفاً برای انجام دعوت نیست بلکه کار آنها کار سختی است که در مقابل هواهای نفسانی انجام می‌شود و دشمن برانگیز است.

وی بیان کرد: پیامبران بازوی نظامی داشتند و این یک جایگاهی نیست که با قلم و هنر منعکس شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت مرگ در راه هدف است و خود هدف نیست بیان کرد: در مقابل روح بزرگ شهدا تواضع می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم تداوم راه شهدا را به ما توفیق دهد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: در صحنه میدانی کراماتی از شهدا به وضوح دیده می‌شود و حقایقی از آنان کشف می‌شود‌.

وی گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد اما استثنا هم دارد و استثنا آنانی هستند که با استقامت تمام تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام کنند و تا زنده هستند راه شهدا را ادامه دهند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *