خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تلاش برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب یک وظیفه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تلاش برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب یک وظیفه است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم جامعه تلاش برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب است، خطاب به بسیجیان گفت: نگذارید اندیشه های غرب گرایان، فکرها را تحت تاثیر قرار دهد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلیمن سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲۷ تیر) در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان خوسف با تبریک دهه کرامت و اعیاد این دهه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به عنوان بزرگترین نعمت قرآن برخواسته از کرامات اهل بیت علیه السلام است.

وی با بیان اینکه محرم و صفر بودند که باعث پیروزی انقلاب شدند، افزود: در چهل سال بعد از انقلاب با همه دشمنی که دشمنان علیه نظام داشتند، اما به برکت کرامت اهل بیت علیه السلام موفق نشدند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دین اسلام حتی برای یک گیاه، حیوانات و همه موجودات حقوقی قائل شده است، ادامه داد: دشمنان اسلام اصلا به رعایت حقوق دیگران اعتقادی ندارند؛ بلکه ادای آن را در می آورند.

حجت الاسلام والمسلیمن سید علیرضا عبادی با بیان اینکه هر انسانی نسبت به افراد دیگر حقی دارد که باید رعایت کند، اظهارداشت: افراد نسبت به انسان‌ها و طبیعت حق دارند که باید رعایت کنند.

وی تاکید کرد: باید خیلی دقت کنیم که نسبت به حقوق دیگران غفلت نورزیم و آن را ضایع نکنیم؛ چراکه اگر اینگونه شد باید در آخرت پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم جامعه تلاش برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب است، گفت: نگذارید اندیشه های غرب گرایان، فکرها را تحت تاثیر قرار دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *