خانه / تاپ خبر / مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی: تبیین دستاوردها انرژی بخش مقابله با فساد اقتصادی است

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی: تبیین دستاوردها انرژی بخش مقابله با فساد اقتصادی است

بیرجند مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: تبیین دستاوردها و موفقیت‌ها انرژی بخش مقابله با فساد اقتصادی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از  خبرنگار مهر، وحید جلیلی عصر جمعه (۲۲ تیر) در دیدار با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دشمن و معاندان نظام اسلامی به دنبال این هستند که ملت ایران در محاسبات خود دچار خطا شود.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان ایران تجربه کرده‌اند که ملت ایران از هیچ کشور دیگر شکست نخواهند خورد و تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی آسیب رساندن از درون است.

جلیلی ادامه داد: فعالان فرهنگی و سیاسی و عموم مردم در یک اشتباه تاکتیکی همواره به دنبال اخبار ناامید کننده، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها چون اختلاس‌ها و فسادهای اقتصادی هستند و از داشته‌های خود غفلت می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه در معرض رفتارهایی در حوزه تبلیغات هستیم که امید و نشاط را از ما می‌گیرد و گاه جوانان انقلابی نیز دچار این مسئله می‌شوند.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی  انقلاب اسلامی  گفت: ممکن است عده‌ای بیان کنند آیا نباید مسائل کشور را برای مردم بیان کنیم و از آنچه از فساد در عرصه‌های مختلف رخ می‌دهد سخن بگوییم که در این موضوع در وهله اول باید واژه مسئله را تبیین کنیم.

جلیلی اظهار کرد: مسئله به معنای بیان معلوم‌ها و مجهول‌ها به گونه‌ای که با استفاده از معلوم‌ها مجهول‌ها را حل کنیم می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه در توضیح شرایط کشور نیز باید در کنار بیان محرومیت‌ها و مشکلات، نعمت های خداوندی و دستاوردها را نیز بیان کنیم، ادامه داد: برخی القاء رسیدن به بن بست را با طرح مسئله اشتباه گرفته‌اند.

شیرینی موفقیت‌ها را به مردم بچشانیم

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر امروز سخن از محرومیت و مشکلات در روستاهای مرزی می‌زنیم باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که وضعیت روستاهای ما از منظر بهداشتی، راه‌ها و آموزش با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

جلیلی گفت: حتی وقتی سخن از پرونده‌های اختلاس می‌زنیم باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در قوه قضائیه افراد شجاع و جسوری وجود دارند که حاضر شده‌اند با گذشتن از آبرو و حتی جان این پرونده ها را رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: چرا اگر یک روحانی کوچکترین خطای اقتصادی داشته باشد روز بعد در فضای مجازی به صورت گسترده نشر می‌دهیم ولی از ساده زیستی افرادی چون آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سخن نمی‌گوییم.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ادامه داد: چرا از امام جمعه سرپل ذهاب سخن نمی‌گوییم که بعد از دوماه از زلزله به واسطه همدلی و همراهی با مردم حاضر به گرفتن کانکس نشد و در چادر زندگی می‌کرد.

جلیلی افزود: آیا نباید از موفقیت جوانان سرزمین خویش در مقابله با تکفیری‌ها و داعش بر خود ببالیم و برای آن جشن بگیریم.

شهدای مدافع حرم رویش های انقلاب اسلامی هستند

وی بیان کرد: اگر از انحراف و جدایی جوانان از ارزش‌ها سخن می‌گوییم چرا جوانان دهه شصت و هفتاد را نمی بینیم که در جبهه مقاومت حاضر شده و تا پای جان از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند و ما آنان را به عنوان شهدای مدافع حرم می‌شناسیم.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: اگر به داشته‌ها و موفقیت‌هایمان توجه داشته باشیم انرژی  برای مقابله با فساد و اختلاس گران پیدا می‌کنیم.

جلیلی با بیان اینکه راه حل صحیح در تبیین شرایط کشور فراهم کردن لیستی از داشته‌ها و موفقیت‌ها در کنار محرومیت‌ها است، یادآور شد: نباید بگذاریم جنگ نرم شرایطی را به وجود آورد که در بهترین شرایط ببازیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *