خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند:برگزاری افراطی جشنواره و کنفرانس ها جنبه منفی دارد

امام جمعه بیرجند:برگزاری افراطی جشنواره و کنفرانس ها جنبه منفی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هر کار و سازمانی اولویت در برنامه ها مهم است، گفت: برگزاری برنامه هایی مانند جشنواره، کنفرانس و همایش وقتی که از حد بگذرد می تواند جنبه منفی پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۳ تیر) در دیدار جمعی از مسئولان و کارکنان بهزیستی با بیان اینکه کار شما یک کار ارزشی و الهی و انسانی است، اظهار داشت: کار بهزیستی به این دلیل که با قشر مستضعف سرکار دارید و از طرفی کار پیشگیری انجام می دهید، ارزشمند است.

 وی با بیان اینکه اگر در جایی کاری به خوبی و تخصصی صورت نگیرد، ممکن است فردی از حق خود محروم بماند، گفت: هر فردی به اندازه توانایی خود دارای استعدادی است که اگر فردی بتواند آن را استخراج و شکوفا کند، کار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است، چنانچه کوتاهی هم صورت گیرد حق آن فرد ضایع خواهد شد.

 امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در هر کار و سازمانی اولویت در برنامه ها مهم است، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه هایی مانند جشنواره، کنفرانس و همایش وقتی که از حد بگذرد می تواند جنبه منفی پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در مراجعات مردمی به دفتر ما نسبت به برگزاری جشنواره های بهزیستی نقدهایی مطرح می کردند، که ما در مورد آن قضاوت نمی کنیم، افزود: در برخی جاها دیده می شود که جشنواره‌ها و سمینارها بیش از حد زیاد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *