خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حادثه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد یک نقشه انگلیسی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حادثه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد یک نقشه انگلیسی بود

امام جمعه بیرجند با اشاره به حادثه کشتار جمعی از هموطنان در مسجد کوهرشاد به دست رژیم پهلوی، گفت: این حادثه یک نقشه انگلیسی بود که با نوکری رضاخان صورت گرفت.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان حجت الاسلام والمسلمین عبادی در دیدار جمعی از اعضای دست اندرکاران برگزاری مراسم ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، اظهار داشت: دین و حیا همواره با عقل همراه هستند و نمی توانند از یکدیگر جدا شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ضریب هوشی با عقل متفاوت است، گفت: شاید کسی ضریب هوشی بالایی داشته باشد اما از قوه تعقل لازم برخوردار نباشد، لذا فکر قابل تقسیم است اما عقل اینگونه نیست.

 امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تحکیم خانواده براساس تعلیمات دین خدا یکی از مسائلی است که محبت می آورد، افزود: اعضای خانواده باید نسبت به یکدیگر اعتماد داشته باشند وگرنه محبت ها سست می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه استاندارد بودن یک خانواده از منظر دین، بهداشت خانواده را بدنبال دارد، گفت: امروز متاسفانه فرهنگ غرب در برخی خانواده ها مشاهده می شود که این در حالیست که همین فرهنگ غربی در اروپا بنیان خانواده را از بین برده است.

 وی با اشاره به حادثه کشتار جمعی از هموطنان در مسجد کوهرشاد به دست رژیم پهلوی، اظهار داشت: این حادثه یک نقشه انگلیسی بود که با نوکری رضاخان صورت گرفت.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز فساد اخلاقی عالم را تهدید می کند، گفت: اگر اخلاق نمی آمد امروز دین و ارزش ها کلا از بین رفته بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز منشاء همه مشکلات فرهنگ غرب است، اظهارداشت: این بی عفتی ها و بدحجابی ها که ریشه در خانواده دارد، می تواند یک جامعه ای را نابود کند.

 وی با تاکید بر اینکه باید حقایق اسلام برای دختران و پسران ما بیان شود، گفت: بیشتر آنهایی که منحرف می شوند افراد دارای قلب ساده و صافی هستند که باید حقایق را برای آنها تبیین کنیم تا قبول کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *