خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در جهت اعتلای حق و ابطال باطل بازوی بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و امروز نیز خار چشم دشمنان این نظام است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با فرمانده مرکز آموزش ۰۴ بیرجند اظهار داشت: از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون بیعت کنندگان با انبیاء و اولیاء بازوی آن ها در جهت اعتلای حق و ابطال باطل بوده اند.

وی با بیان اینکه از این حیث ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است، بیان کرد: اما ارزش این مجموعه در این خلاصه نمی شود و در رده های بعدی نیز از نظر جنبه های الهی، خدایی و دینی و از جهت خدمت به مردم، کشور و جامعه جایگاه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش تأثیر گذار ارتش جمهوری اسلامی در تربیت و آموزش نسل جوان، عنوان داشت: آموزش های داده شده در این مجموعه در مدت کم تغییر زیادی در جامعه هدف ایجاد کرده که هیچ مجموعه آموزشی این خاصیت را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بسیاری از نابسامانی هایی که در جامعه وجود دارد بخاطر این است که در چارچوبه نظام تعریف نشده است، بیان داشت: هرچه تعهد فرمانده هان بیشتر باشد تآثیر آن ها روی رده های پایینی خود بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه ارتش جمهوری اسلامی، خطاب به فعالان در این عرصه گفت: شما نور چشم مردم و خار چشم دشمن هستید این امانت الهی را محکم بگیرد که سبب سرفرازی در دنیا و آخرت می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *