خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دوام و قوام جامعه به اقتصاد است/ کشور با مدیریت قوی می‌تواند نیازهای خود را برآورده کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دوام و قوام جامعه به اقتصاد است/ کشور با مدیریت قوی می‌تواند نیازهای خود را برآورده کند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلیرضا عبادی گفت: مسائل اقتصادی جزو نیازهای اولیه انسان است و به تعبیر قرآن دوام و قوام جامعه به اقتصاد است و اقتصاد به‌عنوان خون در جامعه می‌باشد و اگر چنانچه دچار کمبود شود به طور قطع جامعه را از پا در می‌آورد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مسؤولیت کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت عام و در شرایط زمانی و جهانی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: اگر ما در همه امور به مکتب غنی اسلام برگردیم و از دایره سخن خارج شده و سخنان ما جنبه عملی پیدا کند هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسؤولیت‌ها در این عالم میدان آزمایش مردان و زنان است، افزود: مسائل اقتصادی جزو نیازهای اولیه انسان است و به تعبیر قرآن دوام و قوام جامعه به اقتصاد است و اقتصاد به‌عنوان خون در جامعه می‌باشد و اگر چنانچه دچار کمبود شود به طور قطع جامعه را از پا در می‌آورد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی با بیان اینکه در جهت تأمین نیازهای اساسی، کسب‌وکار واجب است، تصریح کرد: عبادت ۷۰ نوع است که کسب روزی حلال از بهترین عبادت‌ها است.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن می‌فرماید آیا ما زمین را برحسب نیازهای شما کافی نیافریدیم؛ لذا همه‌چیز به‌اندازه در دنیا وجود دارد و خدا شما را مأمور کرده تا زمین را آباد کنید و این کار به ما واگذار شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ایران یک کشور با فرهنگ و غنی است و خدا مدیریت را به ما واگذار کرده و در اینجا هنر مدیریت ما است زیرا اگر کشوری هیچی نداشته باشد اما دارای مدیریت قوی باشد می‌تواند تمام نیازهای خود را برآورده کند اما اگر کشوری مدیریت خوبی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اظهار کرد: متأسفانه امروز مدیریت جهان به دست دیوانه‌هایی افتاده که با خون مردم بازی می‌کنند و دین و فرهنگ ندارند و کارشان ویرانی شهرها و قتل و غارت است.

وی افزود: ایران دارای امکانات و مردم خوبی است و انواع استعدادها وجود دارد؛ اگر گوش ما شنوا باشد تجربیات ۴۰ ساله انقلاب می‌تواند کارساز باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باید به فرامین رهبری گوش دهیم و درآمدها در کشور بر اساس عدالت باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *