خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انزجار از اعتیاد در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انزجار از اعتیاد در جامعه نهادینه شود

امام جمعه بیرجند گفت: با پرورش افکار عمومی به طور خاص باید انزجار از اعتیاد به مواد مخدر در جامعه نهادینه شود. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: عناصر استعماری عزم جدی برای مبارزه با مواد مخدر ندارند و نفاق گونه عمل می کنند.

وی ادامه داد: جوامع استعمارگر به دنبال این هستند که ملت ها را معتاد و ضعیف کنند از همین رو تولید مواد مخدر در سالهای اخیر افزایش چشمگیر داشته است.
امام جمعه بیرجند با تاکید بر توجه افکار عمومی در خصوص مضرات اعتیاد گفت: باید موضوع اعتیاد در خانواده، مدارس و جامعه طوری منفور جلوه داده شود که افراد همانطور که از مار و عقرب می ترسند از اعتیاد نیز گریزان باشند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه افکار عمومی جامعه باید طوری پرورش یابند که خود به خود از اعتیاد دوری کنند یادآور شد: می توان با کمک از هنرهای نمایشی و داستانی برای ایجاد تفکر انزجار از اعتیاد فرهنگ سازی کرد.
وی به تلاش دشمن برای ترویج مواد مخدر در کشور اشاره کرد و گفت: نمی شود تمام دشمنی ها را با یک نسخه پاسخ داد لذا باید برای هر زهر دشمن یک پادزهر درست کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *