خانه / تاپ خبر / هشدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مجلس درباره FATF: مردم کوچه و بازار خطرات FATF را فهمیدند اما آقای سیاستمدار متوجه نیست/ وقتی در برابر طمع دشمنان کوتاه آمدیم درخواست دیگری مطرح می‌کنند

هشدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مجلس درباره FATF: مردم کوچه و بازار خطرات FATF را فهمیدند اما آقای سیاستمدار متوجه نیست/ وقتی در برابر طمع دشمنان کوتاه آمدیم درخواست دیگری مطرح می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به موضوع FATF گفت: مردم کوچه و بازار خطرات پیوستن به FATF را می‌فهمند و اعتراض می‌کنند که چرا خواسته دشمن را انجام می‌دهید اما آقای سیاستمدار متوجه نیست.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به سالروز تأسیس جهاد سازندگی اظهار داشت: این نهاد مقدس در اوایل انقلاب تأسیس شد و با تأسیس آن، جمعیت‌های مختلف انقلابی در جهت کمک به آبادانی استان‌ها و کشاورزی آماده ارائه خدمت به مردم شدند.وی افزود: همه تلاش‌هایی که در جهت سازندگی و در جهت مبارزه با متجاوزین توسط سنگرسازان بی‌سنگر انجام گرفت در زوایای گوناگون جنبه فرهنگی، اقتصاد، اجتماعی و نظامی داشت و الگو بود.

دایره جهاد گسترده است 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه جهاد در لغت به این معنی است که فرد نسبت به هدف همه تلاش خود را که همراه با مشقت است داشته باشد و سختی را تحمل کند، تصریح کرد: دایره جهاد گسترده بوده و نباید تصور شود که تنها یک مسئله نظامی است چراکه گرچه موضوع نظامی وجود دارد و یک سمبل است اما جهاد می‌تواند با شمشیر، مال و یا هر چیز مؤثر دیگر در وصول به هدف باشد.

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با بیان اینکه در قرآن مجید بارها این کلمه مقدس تکرار شده است، عنوان داشت: آنچه ما به عنوان جهاد مطرح می‌کنیم باید هدف الهی داشته و افراد نیز باید توجه داشته باشند که اگر در جهت یک هدف الهی تلاش می‌کنند، کار را برای خود انجام می‌دهند.

کار برای خدا نظر رئیس و آشنایان نمی‌شناسد

وی خاطرنشان کرد: اگر کاری برای خدا است نظر رئیس، آشنایان و افراد مختلف که موضوع مورد قبول آن‌ها است نباید مطرح باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بالاترین جهاد، جهاد با نفس شمرده شده است و به این معنا است که اگر کسی جهاد کند اما انتهای کار نفسانی باشد ارزشی ندارد.

جهاد اکبر زمینه‌ساز ارزش پیدا کردن بقیه جهادها است

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی عنوان داشت: جهاد اکبر زمینه‌ساز ارزش پیدا کردن بقیه جهادها است و باید دانست که همه چیز از بین می‌رود و ارزشی ندارد مگر چیزی که وجه‌الله باشد.

وی ادامه داد: برخویشتن مسلط شدن و خدایی شدن و اینکه فرد بر سر دوراهی خدا و هوای نفس خدا را انتخاب کند همه چیز ارزش پیدا می‌کند و اگر هوای نفس را انتخاب کرد همه چیز بی‌ارزش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی دشمن‌ترین دشمن انسان را نفس عنوان کرد و گفت: جهاد اصغر بیشتر در جهاد جنگ‌های نظامی که جنبه دفاعی و تهاجمی دارد و نهایت آن تصرف آب و خاک به عنوان یک هدف متوسط است مطرح می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با اشاره به جهاد کبیر، گفت: این جهاد از متن قرآن برمی‌آید و بی‌هزینه‌ترین و پرسودترین جهاد است و نسبت به جهاد اکبر و جهاد اصغر امتیاز بالاتری دارد.

وی اذعان داشت: زمانی که فرد دشمن را شناخت باید پیروی از افکار و اندیشه، فرهنگ، تبلیغات روانی و جنگ اقتصادی و تبعیت از بیگانه نداشته باشد و در این جهاد کبیر شرکت کند.

تشریح ابعاد جهاد کبیر

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: در جهادکبیر خانه‌ها خراب نمی‌شود و شلیک و شمشیری وجود ندارد و با عدم تبعیتی از دشمن، دشمن زمین‌گیر می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با بیان اینکه دشمن طی یک برنامه مشخص و به صورت نفوذی عمل می‌کند، گفت: وقتی در فکر، اندیشه، اقتصاد و سیاست، ستون پنجم نظامی دشمن نفوذ پیدا می‌کند می تواند ضربه بزند و این را باید دانست برای جهاد با دشمن نباید از دشمن تبعیت کرد و باید دانست این جهاد بر عهده هر فرد است.

وی یادآور شد: در زمان آیت‌الله مدرس تزار‌ی‌های در شمال ایران مصوبه ای را به مجلس ملی دادند و در مجلس ملی همه نمایندگان مجلس دست‌هایشان افتاده بود و می‌گفتند که تزاری‌ها خطرناک هستند و تسلیم بودند اما آیت‌الله مدرس ایستادگی کردندو این ایستادگی نتیجه داد.

تصور می‌کنیم که اگر کاری را که دشمن می‌گوید انجام دهیم دشمن راضی می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: تمام مشکلات مربوط به خود ما است چون کم می‌آوریم و تصور می‌کنیم که اگر کاری را که دشمن می‌گوید انجام دهیم دشمن راضی می‌شود و با ما کنار می‌آید.

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی ادامه داد: دشمن به کمتر از اینکه شما از همه آن چیزی که برای شما ارزش است و دین، ناموس و عقیده شما است چشم‌پوشی و نوکر صدردصد شوید راضی نمی‌شود و در انتها باز نوکری شما را قبول ندارد.

وقتی در برابر طمع دشمنان کوتاه آمدیم درخواست دیگری مطرح می‌کنند

وی با تأکید بر اینکه وقتی دشمنان طمع کردند و کوتاه آمدید مدام درخواست دیگری دارند و همیشه اینگونه خواهد بود، افزود: اکنون این طمع‌ها در مجلس شورای اسلامی نیز وجود دارد و مسائلی را مطرح می‌کنند و افرادی که مدعی هستند که سیاست، فرهنگ و انقلاب را متوجه هستیم این مسائل را درک نمی‌کنند.

مردم کوچه و بازار خطرات FATF  را فهمیدند اما آقای سیاستمدار متوجه نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به موضوع FATF  عنوان داشت: مردم کوچه و بازار خطرات پیوستن به FATF را می‌فهمند و اعتراض می‌کنند که چرا خواسته دشمن را انجام می‌دهید اما آقای سیاستمدار متوجه نیست، فرد بی‌سواد می‌فهمد اما تحصیلکرده نمی‌فهمد.

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی گفت: ۱۷ هزار از بهترین مردم توسط یک عده منافق بدون هیچ دلیل ترور می‌شوند و سپس منافقین به فرانسه، آمریکا و انگلیس می‌روند و توسط این کشورها و صهیونیست حمایت می‌شوند.

 کلمه مشکوک همین است که تروریست کیست؟

وی بیان کرد: در هر مقطعی دشمن از داعش، منافقان و طالبان حمایت می‌کند و این گروه‌ها کشورهای اسلامی را خراب و به نوامیس مسلمانان تجاوز و بعد ائتلاف ضدتروریست را تشکیل می‌دهند در حالی که این گروه ها خواسته خود آن‌ها هستند و کلمه مشکوک همین است که تروریست کیست؟

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای مدیریت حرکت تروریستی می‌گویند تروریست دو نوع خوب و بد دارد، افزود: پای چه چیز باید امضا شود؟ تروریست خوب و بد کیست؟

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی اذعان داشت: هر کسی در چارچوب منویات مستکبرین از جمله آمریکا و انگلیس و فرانسه باشد تروریست خوب است و پشتیبانی نیز وجود دارد و هر کسی که در مقابل مستکبرین در کشور خود و در کنار ناموس خود بایستد نامش تروریست بد است، آیا همه این مسائل را می‌بینیم یا نه؟

از دشمن انتظار دوستی نیست/ کلمات مشکوک را امضا نکنیم

وی با بیان اینکه دشمن دشمن است و از دشمن انتظار دوستی نیست، گفت: همین کلمات مشکوک را امضا می‌کنیم و به دست دشمن می‌دهیم و دشمن نیز اگر کسی را که بخواهد از جان، مال، کشور و استقلال خود بخواهد دفاع کند را تروریست می‌گوید و هر کسی که از او کمک و حمایت کند حامی تروریست است.

اگر از کفار و بیگانگان اطاعت نکنیم پیروز میدان هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اذعان داشت: اگر از کفار و بیگانگان اطاعت نکنیم پیروز میدان هستیم و اگر شکستی وارد می‌شود مقصر خودمان هستیم نه دشمن چراکه دشمن این عرضه را ندارد.

 حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی ادامه داد: تفنگداران آمریکایی که به آب‌های ایران آمدند مانند کودک گریه می‌کردند و شاهد روحیه‌ها پایین و شکست خورده در نیروهای مسلح دشمن هستیم و افزایش آمار خودکشی در نیروهای مسلح آن‌ها توسط رسانه‌ها عنوان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد ازائتلاف ننگین سعودی‌ها در پیروی از صهیونیست و آمریکایی‌ها و سه سال حمله به مردم مظلوم در یمن به عنوان یه شاهرراه پراهمیت مشاهده کردید که یمنی‌ها و مردمی که نان ندارند زمانی که انگلیس و آمریکا به کمک سعودی در بندر الحدیده آمدند چگونه ناوچه دشمن را غرق کردند و آن‌ها را فراری دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن حتی پایگاه عقیدتی در خود ندارد، گفت: ما از خود نیرو، عقیده و فرهنگ داریم و بازیچه نمی‌شویم چراکه مستقل هستیم و اگر به این مسائل توجه کنیم دشمن زمین‌گیر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *