خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: تمام مشکلات جامعه امروزی ناشی عمل نکردن به فرامین مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: تمام مشکلات جامعه امروزی ناشی عمل نکردن به فرامین مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی به اسم علم، دست به خرافاتی زده و سبب فروپاشی جامعه می‌شوند گفت: عدم تبعیت از مقام معظم رهبری عامل مشکلات جامعه امروزی است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در محفل انس با قرآن کریم اظهار داشت: اسلام به عنوان یک دین حق‌گرا بر فطرت الهی استوار است و یکی از حجت‌های شرعی در اسلام عقل است که جایگاه خاصی در دین دارد و جزو چهار رکن دین است و در قرآن و در کتب احادیث بارها به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه براساس آیات قرآن و روایات متعدد، علم بدون دین و دین بدون علم مثل آتشی است که سر از طغیان‌گری در می‌آورد افزود: تمام مشکلات در جامعه امروزی ناشی از این است که فرصت سوزی کرده و در گذشته از رهنمودهای ارزشمند امام راحل(ره) و در زمان حال نیز از فرامین امام خامنه‌ای تبعیت نمی‌کنیم و نتیجه‌اش چیزی می‌شود که نباید بشود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: علم فریضه است و بر همه لازم است که علم بیاموزند و اصولاً پایه گذاران علم، مسلمانان هستند و دین اسلام حق است و باید همراه با علم و دانش باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی افزود: از ۱۵۰ سال قبل، سیاست غربی‌ها مبنی بر کوباندن‌ علما و روحانیون موثر در جامعه بوده و همواره سعی داشته امور به دست افراد بی‌تفکر و بی دانش بیفتد.

وی بیان کرد: در دنیای امروز رهبران آن بدون علم و دین طغیان می‌کنند و دست به جنایت و آدم کشی می‌زنند در صورتی که وقتی آمریکایی وجود نداشته ما علماء، فلاسفه و دانشمندان بزرگی همچون ابوعلی سینا داشته که باعث افتخار اسلام بوده و هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: عمل نکردن به فرامین رهبری و سوزاندن‌ فرصت‌ها از جمله دلایلی است که باعث می‌شود حتی ترامپ دیوانه نیز بر ما ناز کند‌.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با اشاره به اینکه همه جا علم راهگشا‌ است اظهار داشت: دین به معنی صحیحش‌ علم را جهت می‌بخشد و مشکل بشر را برطرف می‌کند و اگر علم بدون دین باشد علم خودش طغیان می‌کند.

وی بیان کرد: کسانی به اسم علم یکسری خرافاتی را سر هم می‌کنند و باعث فروپاشی جامعه بشری می‌شوند و آن وقت غربی‌ها ظلم بی‌نهایتی در دنیا می‌کنند هزاران کودک را در زندان دارند، زن‌ها را به قتل می‌رسانند و هیچ مرزی برایشان مشخص نیست و سازمان‌های بین‌الملل هم در مقابل این همه جنایت سکوت کرده و تنها کسی که در این میان همچون حسین بن علی(ع) حرف حق می‌زند رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بیرجند افزود: همیشه باید حواسمان جمع باشد و گول افراد فاسد و بزهکار را در جامعه نخوریم چرا که همواره علمای بانفوذ در سطح جامعه به دلیل وجود افراد نادان دچار آسیب شده‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *