خانه / پیام ها / قدردانی نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی و امام جمعه بيرجند از حضور اقشار مختلف مردم در راهپيمايی روز جهاني قدس

قدردانی نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی و امام جمعه بيرجند از حضور اقشار مختلف مردم در راهپيمايی روز جهاني قدس

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

متن پيام حجت الاسلام و المسلمين سيد عليرضا عبادي بدين شرح مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
درود خدا بر گام های استوار شما مردم مومن، انقلابی و هميشه در صحنه و حمد و سپاس خداوند متعال را كه بار ديگر توفيق شركت در راهپيمايی روز جهانی قدس را به امت شريف ايران اسلامی و بویژه مردم روزه دار استان ولایتمدار و ایمانی خراسان جنوبی عطا فرمود كه با  وحدت، بصيرت و همدلی حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. فریادهای رسای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا توسط اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جدید انقلاب اسلامی نشان دهنده شور و شعور آنان در  مبارزه با استکبار و  صهیونیست وحشی و حمایت از مستضعفین عالم است.

اينجانب از این همه شور و نشاط و بالندگی یکایک مردان و زنان، روحانیت معزز، خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان، اساتيد، دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولین عزیزی كه در تمامی شهرستان ها و مناطق مختلف روستایی اين استان حضوری گسترده و دشمن شكن را در راهپيمايی روز جهانی قدس رقم زدند، قدردانی می كنم. «ثبتکم الله بالقول الثابت فی الحیاه دنیا و فی الاخره»

سيد عليرضا عبادي
نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي و امام جمعه بيرجند
٩٧/٣/١٨

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *