خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرمان های حقیقی در قالب های هنری به جامعه ارائه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرمان های حقیقی در قالب های هنری به جامعه ارائه شود

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه همه آرمان های حقیقی باید در قالب های هنری پیاده و در صورت های مختلف به جامعه مخاطب ارائه شود، گفت: آنچه که از کتاب آفرینش گرفته و تبیین شود، حق است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از  خبرگزاری شبستان از بیرجند،حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی عصر (۷ خرداد) در دیدار صمیمی با فعالان خانه سرود انقلاب اسلامی اظهار داشت: عالم هستی واقعیت هایی دارد که برای کشف این واقعیت ها، راههایی از جمله «عقل، وحی، عرفان، فطرت و علم» وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر فرعونی و قارونی، منافع نفسانی، شهوانی، مطامع دنیوی و … بر روی واقعیت ها سرپوش می گذارند،‌ افزود: کفر نیز سرپوش گذاشتن بر روی حقایق است.

 

به گفته امام جمعه بیرجند،‌ از کتاب آفرینش افرادی بهره صحیح را خواهند گرفت که در هر جایگاهی که قرار دارند حقایق را بخوانند.

 

وی با بیان اینکه آنچه که از کتاب آفرینش گرفته و تبیین شود، حق است و در مقابل آنچه که با اندیشه آلوده بشر آمیخته شود، باطل است، ادامه داد: دنیا از این دو تفکر و دو جبهه پر است؛ فرصت زندگی تکرار نمی شود بنابراین اگر کسی این فرصت را ضایع کرد، راهی برای برگشت ندارد.

 

حجت الاسلام عبادی افزود: امروز دنیا پر از ظلم و جور شده است؛ همانطور که در جبهه نظامی برای دفاع از سرزمین تصرف شده تلاش می شود،‌ در جبهه نرم نیز باید تلاش کرد که از تصرف اندیشه ها جلوگیری شود.

 

وی سرمایه حقیقی انسانها را فرهنگ توصیف کرد و اظهارداشت: دشمن امروز برای به انحراف کشاندن اندیشه ها، انواع سوء استفاده ها را به اسم هنر انجام می دهد که عین بی هنری است و حقیقت عالم را تحریف و در قالب هنر کاذب به خورد انسانها می دهد و اسم آن را هنر می گذارند و از این راه بسیاری از احساسات، عواطف، افکار و اندیشه ها را به ناحق تصرف می کنند.

 

وی خطاب به فعالان خانه سرود انقلاب اسلامی بیرجند گفت: جبهه ای که شما بر اساس حق پرستی و حق گویی ساخته اید،‌ در مقابل جبهه هالیوود است که متاسفانه این جبهه برخی از عناصر جامعه ما را به تصرف خود درآورده است که می طلبد شما این جبهه را (فردی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و …) را از تصرف دشمن خارج کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همه آرمان های حقیقی باید در قالب های هنری پیاده شود و در صورت های مختلف به جامعه مخاطب ارائه شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *