خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خیرین برای ساخت مسجد در خراسان جنوبی ورود کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خیرین برای ساخت مسجد در خراسان جنوبی ورود کنند

امام جمعه بیرجند با اشاره به مشکلات و خشکسالی های چندین ساله در استان خراسان جنوبی خواستار ورود خیران برای ساخت مسجد برای مردم باایمان در این استان شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۶ اردیبهشت) در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با بیان اینکه نماز عمود دین و دارای جایگاه وصف ناشدنی است، اظهار کرد: رفتار فرد نمازخوان باید برای کسب رضایت خداوند باشد تا بتواند برای جامعه الگو باشد.

 وی با اشاره به اینکه اگر اقامه نماز با صداقت نباشد این نماز تنها فقط خم و راست شدن ظاهری جوارح بدن است، افزود: باید نماز در همه اخلاق، خواب و بیداری و همه شئونات زندگی انسان اثر داشته باشد.

 نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همه امور دین متکی به نماز به عنوان ستون دین است و اگر نماز انسان در اخلاق و رفتار و شئونات زندگیش تاثرگذار نباشد کارآمد ندارد و حتی ممکن است مانند نماز منافقان شر ایجاد کند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در لحظه اقامه نماز همه وجود انسان تبدیل به عبودیت می شود، عنوان کرد: هیچ لحظه از لحظات زندگی انسان نباید خارج از عبودیت باشد و باید به لحاظ ایمانی به گونه ای ساخته شود که همه کارهایش بندگی خداوند باشد.

 وی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی مساجد غلط‌ انداز بسیاری وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از افراد به مسلک‌های مختلف و به اسم اسلام و مسجد، شهرهای مسلمانان را تخریب و جنایات بسیاری انجام می دهند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: مسجد غلط انداز افرادی تربیت می کند که مسلمانان را کشته و هتک ناموس می کنند در حالی که نماز اول وقت هم می خوانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه باید مسجد براساس تقوا و پاکی ساخته شود، ادامه داد: این در دنیای امروز کمبودی است که باید جبران شود.

 وی در پایان با اشاره به مشکلات و خشکسالی های چندین ساله در استان خراسان جنوبی خواستار ورود خیران برای ساخت مسجد برای مردم باایمان در این استان شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *