خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: برخی از افراد خودی مکر و حیله دشمن را توجیه می‌کنند/ یاد شهدا جامعه را از خواب غفلت بیدار می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: برخی از افراد خودی مکر و حیله دشمن را توجیه می‌کنند/ یاد شهدا جامعه را از خواب غفلت بیدار می‌کند

امام جمعه بیرجند گفت: به گفته خود دشمن تمام گزینه‌ها برای ضربه زدن به جامعه اسلامی ایران روی میز است که یکی از این گزینه‌ها برجام بوده اما متأسفانه هنوز برخی از افراد خودی این موضوع که مکر و حیله جدید دشمن بوده را توجیه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی امشب در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان‌جنوبی اظهار داشت: هر چند در طول دوران تاریخ ۱۲۴ هزارپیامبر که دارای اوصیای صالح بوده‌اند آمده‌اند اما هنوز جریان کلی یکسره نشده که دلیل آن جنبه‌های جهل، سلایق و سیاست‌ها بوده و آنچه از سوی پیامبران به جامعه ابلاغ شده تنها گوشه‌ای از آن گرفته شده و مابقی رها شده است.

وی ادامه داد: اما این وعده خداوند است که در نهایت معما باز و حجت بر همه تمام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه براساس کار کارشناسی که منظور هدایت و اصلاح جامعه بوده نیاز به فرمول است، تصریح کرد: اگر به هدف نهایی نرسیده‌ایم مشکل مربوط به بشر بوده که با سلایق و سیاست‌های به دنبال نفس خود می‌رود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن از روی نقشه عمل می‌کند ولی متأسفانه ما در غفلت و خواب به سر می‌بریم، گفت: دشمن با تمام مکر و حیله قصد جلوگیری از ظهور حضرت مهدی(عج) را دارد اما ما هنوز نمی‌فهمیم که باید چکاری انجام دهیم و درگیر هواهای نفسانی شده‌ایم و آنچه می‌تواند ما را از این خواب غلفت بیدار سازد یاد شهدا است.

وی اضافه کرد: به گفته خود دشمن تمام گزینه‌ها برای ضربه زدن به جامعه اسلامی ایران روی میز است که یکی از این گزینه‌ها برجام بوده اما متأسفانه هنوز برخی از افراد خودی این موضوع که مکر و حیله جدید دشمن بوده را توجیه می‌کنند.

امام جمعه بیرجند  با بیان اینکه هر لحظه از انقلاب معجزه است، خاطرنشان کرد: با وجود این همه مکر و حیله دشمن اما خداوند می‌خواهد این انقلاب و این کشور که کشور حضرت مهدی(عج)، شهدا و ولایت است پایدار باقی بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *