خانه / تاپ خبر / گلایه امام جمعه بیرجند از سخن اخیر مطرح شده در خصوص نیروی هوایی/ حفظ شرایط کارآمدی و کارایی نیروی هوایی در این مقطع مهم است.

گلایه امام جمعه بیرجند از سخن اخیر مطرح شده در خصوص نیروی هوایی/ حفظ شرایط کارآمدی و کارایی نیروی هوایی در این مقطع مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز(پنج شنبه) در ديدار با كاروان سلامت نيروی هوايی ارتش در خصوص اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر بیرجند در خصوص نیروی هوایی، با بیان این‌که گاهی افراد کم‌محبّتی پیدا می‌شوند گفت: زمانی که سخنی را مشاهده کردم، تعجب کردم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: آن فرد اگر نظری دارد، کسی نگفته نظرت را نگو بلکه جلساتی کارشناسی وجود دارد که در آن باید سخن گفت و خودتان نیز در شورای شهر هستید.

وی اظهار کرد: خوشبختانه شورای شهر ما در این دوره شورای خوبی است اما به هرحال اگر مطلب و نظری دارید، مسئولان هرکدام حرفشان را بزنند، کسی مانع نیست اما پیش از هرگونه کارشناسی صحیح علمی، حساب شده و چندجانبه که باید رعایت شود، شما مطلب را در روزنامه می‌نویسید؟ به چه دلیل است نمی‌دانم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تعبیرات بسیار زشتی در خصوص نیروی هوایی که ویژگی خاصی دارد و آن، السابقون السابقون اولئک المقربون است، به کار برده شده است.

امام جمعه بیرجند افزود: کار در نیروی هوایی بسیار خطرناک است چراکه این‌گونه ریسک‌کردن یعنی دست از جان و همه چیز شستن.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون که چهل سال از زمان بیعت نیروی هوایی با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران گذشته است، در همه شرایط با همان عهد و پیمان در حمایت از این مردم حرکت کرده و همواره خار چشم دشمن بوده است اما این‌گونه برخورد با نیروی هوایی بسیار زشت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسی مانع اظهار نظر نیست اما مهم است که در کجا  اظهار نظر شود؛ در جلسه تخصصی که همه اطراف قضیه از ارگان‌های ذی‌نفع شامل امنیتی، نظارتی و قضاوتی حضور داشته باشند، شما نظرت را بگو.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: استفاده از این تعابیر بسیار مایه تأسف است که در این جهت باید تدبیری شود و باقی عناصری که در شورای شهر هستند و انسان‌های خوبی هستند، این مسئله را به عهده بگیرند و با همه مقامات مسئولی که می‌توانند در این زمینه کارشناس شوند و اظهار نظر کنند، منافع عمومی جامعه را از هر جهت در نظر بگیرند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حفظ شرایط کارآمدی و کارایی نیروی هوایی در این مقطع است.

وی خاطرنشان کرد: این‌که فردی کم‌محبّتی یا اشتباه می‌کند یا انگیزه دارد یا هرچه هست، غیر از دیدگاه عموم مردم یا دیگر مسئولان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *