خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایجاد امنیت نیازمند نیروی نظامی مقتدر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایجاد امنیت نیازمند نیروی نظامی مقتدر است

امام جمعه بیرجند گفت: کشوری که نیروی نظامی ضعیفی داشته باشد نتیجه آن تعدی به ناموس مردم آن کشور می شود لذا ایجاد امنیت در جامعه نیازمند نیروی نظامی قوی و مقتدر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۸ اردیبهشت) در دیدار با دانش‌آموختگان دوره دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح، اظهار کرد: فعالیت نیروهای مسلح از نظر سیستمی دارای اهمیت و از نظر وظیفه واجب دینی و انسانی است.

وی با بیان اینکه ارتش یک کلمه طیبه است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم از جهت انسانی و هم از جهت اسلامی دارای اهمیت است و ایجاد امنیت در جامعه از مشترکات در ارزش‌های اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشوری که نیروی نظامی ضعیفی داشته باشد نتیجه آن تعدی به ناموس مردم آن کشور می شود لذا ایجاد امنیت در جامعه نیازمند نیروی نظامی قوی و مقتدر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه مسئله دفاع از نظر اسلامی و انسانی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و خداوند آن را واجب کرده، ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که وظیفه انسانی و دینی خود را با قصد قربت انجام می دهند با این کار خود همواره در حال عبادت هستند و در تمام کارهای خیر مردم شریک خواهند بود.

به گفته وی شرط نخست چرخه جامعه امنیت است و ارتش جمهوری اسلامی ایران دژ مستحکمی برای حفظ جان، مال، ناموس مردم و آب و خاک این کشور هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *