خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: ارزش انسانی در گرو سلامت حیات معنوی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: ارزش انسانی در گرو سلامت حیات معنوی است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مسئله حیات معنوی بالاتر از حیات حیوانی است، گفت: اگر انسانی از مسیر زندگی منحرف شده و گمراه شود، انصاف، شرف و عاطفه اش گرفته می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در جمع امداد گران هلال‌احمر خراسان جنوبی بیان کرد: انسان از جنبه‌های مختلف اعم از عاطفی و لفظی باهم نوع خودش رابطه دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط نیروهای هلال‌احمر با انسان، بسیاری حائز اهمیت است، اظهار کرد: هلال‌احمر رسالت نجات استان‌های گرفتار را بر عهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نیروهای امدادی در انجام وظیفه خود به دین، مذهب و گرایش انسان‌ها کاری ندارند، گفت: نجات انسان‌های گرفتار از بالاترین ارزش‌های معنوی نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه بیان اینکه تمام اجزای دستگاه ناشناخته آفرینش برای خلقت انسان تمامی امکانات اعم از ابر، باد و خورشید به کار گرفته‌شده‌اند، گفت: نجات یک انسان، نجات همه این نظام هستی است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه قتل و احیای یک نفر شامل زندگی فیزیکی و حیات معنوی می‌شود، اظهار کرد: مسئله حیات معنوی بالاتر از حیات حیوانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر انسانی از مسیر زندگی منحرف شده و گمراه شود، انصاف، شرف و عاطفه اش گرفته می شود.

وی با بیان اینکه اگر کسی از نظرعقیده گمراه شود، ارزش‌های انسانی از وی گرفته می‌شود، افزود: همچنین اگر انسان گمراهی نجات یابد، ارزش بسیار بالایی نزد پروردگار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *