خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: نمی‌توان با بیکاری و ولنگاری اقتصاد سالمی داشت/وضع موجود در جهان به نفع هیچکس نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: نمی‌توان با بیکاری و ولنگاری اقتصاد سالمی داشت/وضع موجود در جهان به نفع هیچکس نیست

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نمی‌توان با بیکاری، ولنگاری و کم‌فروشی اقتصاد سالمی داشت، گفت: نمی‌توان به هر شکلی در مسائل سیاسی ورود کنیم بلکه باید از قبل کار به صورت کارشناسی شده باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فعالان عرصه مهدویت خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: امروز وحشی‌گری مدرن را در جهان مشاهده می‌کنیم و دشمنان، زنان و کودکان را می‌کشند و خانه‌ها را تخریب می‌کنند.

وی گفت: به هیچ عنوان برای دشمنان قانون عدل، مدنی و فطرت مطرح نیست و از هر طریقی بخواهند مانند گرگ‌های درنده حمله می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بشر باید نجات پیدا کند و نباید به وضع موجود راضی بود، افزود: بسیاری از کارهای خیر وجود دارد و دعا و صدقات به جای خود خوب است اما آنچه که مهم است تنها بحث توسل نیست بلکه بحث وصول است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه این فرمول با توسل و صلوات متفاوت است و هر کار خیر و پروژه‌ای؛ طرح، مقدمه و عمل متناسب می‌خواهد، تصریح کرد: خداوند متعال به آنچه که صلاح می‌داند ملت مستضعفین را نجات می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از هر کاری باید ایمان لازم را داشته باشیم و پای ایمان خود بایستیم، خداوند متعال وعده می‌دهد که اگر مردم کار خیری را انجام دهند نتیجه آن را خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عمل باید صالح باشد یعنی جایگاه این عمل در یک فرمول نقش مؤثری برای نتیجه داشته باشد، گفت: تمام مسائل مختلف جامعه باید به صورت کارشناسی شده انجام شود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نمی‌توان با بیکاری، ولنگاری و کم‌فروشی اقتصاد سالمی داشت، افزود: نمی‌توان به هر شکلی در مسائل سیاسی ورود کنیم و بعد هر نتیجه‌ای که خواستیم را به دست بیاوریم بلکه باید از قبل کار به صورت کارشناسی شده باشد.

وی با بیان اینکه باید تمام مسائل کارشناسی شده باشد تا مطابق آن فرمول عمل کنند، گفت: مقدمه هر کاری علم است و کارها نیز باید دور از هوای نفسانی باشد چرا که با هوای نفسانی نمی‌توان به نتیجه مطلوبی رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان کرد: مسلمان و غیرمسلمان از این همه ظلم و ستم در جهان به ستوه آمده‌اند و این وضع موجود در جهان به نفع هیچکس نیست اما انقلاب اسلامی که برخواسته از اسلام است، کارساز می‌باشد ولی وقتی کارساز است که به فرم مسلمانی عمل کنیم نه اینکه به اسم مسلمان بودن هر اقدامی کنیم تا به پیروزی برسیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *