خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:سربازان خار چشم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:سربازان خار چشم دشمنان هستند

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: سربازان نور چشم خودی و خار چشم بیگانگان و دشمنان هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دهمین جشنواره جوان سرباز اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بسیج گذشته از اینکه در مسئولیت اصلی و مستقیم در مقابل هرگونه خطر احتمالی از ناحیه دشمنان است و دشمن را سر جای می‌نشاند بلکه فکر تعدی و تجاوز را با افزایش قدرت، جرأت، تکنیک و تاکتیک از دشمن می‌گیرند و در راستای رشد، تعلیم و تربیت نقش ستودنی داشته و دارند.

وی افزود: به دلیل بسیاری از کمبودها و شرایط نامساعد جامعه، جوان در خانه نا پختگی‌های زیادی دارد که بیشتر آن ناپختگی به واسطه آموزش‌های نادرست اولیا، مربیان و معلمان آنان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند بیان کرد:  جوانی که سرتا پا استعداد است بی‌نظمی هایی دارد و از نظر روحی، شخصیتی و اجتماعی کارآمدی لازم را در جامعه ندارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هنری که در آموزش‌های نظامی حاصل می‌شود به صورت عینی و میدانی است تصریح کرد: امروزه در قسمت‌های مختلف آموزشگاه‌های زیادی وجود دارد اما جوانان در آموزشگاه‌های نظامی پخته‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به نقش سربازی در زندگی جوانان خاطرنشان کرد: افرادی که سربازی می‌روند بر بسیاری از رمز و رازهای زندگی خود مسلط می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند یادآور شد: خدمت مستقیمی که نیروهای مسلح در آموزش‌ها به جوانان ارائه می‌دهند از بزرگترین خدماتی است که برای زندگی روزمره جوانان نقش آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هیچ ارگانی وجود ندارد که چنین خدمت گسترده‌ای به جامعه داشته باشد اظهار داشت: آنچه در کوتاه‌ترین مدت به صورت فراگیر در آن جوان ساخته می‌شود از بهترین خدماتی است که به جامعه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه جریان کوی دانشگاه به دلیل سوء مدیریت و یا سوء نیت صورت گرفت افزود: خوشبختانه در نیروهای مسلح مدیریت، نظم و مسئولیت همراه توجیح صحیح است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: در سیستم‌های آموزشگاه‌های نیروهای مسلح کارآمدی‌های مختلفی است که برتر از آن برای جوانان نداریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *