خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جانبازان هم مانند شهدا افتخار جهاد فی سبیل الله را دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جانبازان هم مانند شهدا افتخار جهاد فی سبیل الله را دارند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جانبازان هم مانند شهدا افتخار جهاد فی سبیل الله را دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از ایثار واحد خراسان جنوبی،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در ابتدای این دیدارها ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و همچنین روز جانباز، گفت: سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران همین جانبازی ها و شهادت ها است.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: جانبازان هم مانند شهدا افتخار جهاد فی سبیل الله را دارند و ما در کاروانی هستیم که باید همه پشت سر انبیاء برای اجرای عدالت حرکت کرده و ذره ای از جانبازی و ازخودگشتگی خویش دریغ نکنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه راه جهاد در اعتلای کلمه حق همچنان باز است و امروز وسیع تر از گذشته نیز شده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران از درون کشور به منطقه رفته و در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله نیجریه، یمن، سوریه و بحرین از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جبهه تنها نظامی بود، گفت: امروز علاوه بر جبهه نظامی، جبهه فرهنگی، سیاسی و مسائل اجتماعی نیز وجود دارد که دراین زمینه ها باید کار و تلاش کرد و به مقوله مهم فرهنگ ایثار و شهادت توجه بیش از پیش کرد.
امام جمعه بیرجند در پایان با تاکید بر اینکه راه و هدف شهدا باید ادامه پیدا کند، گفت: همه افراد باید به هر اندازه که می توانند در اعتلای کلمه حق تلاش کنند.
شایان ذکر است که در پایان این دیدارها به رسم یادبود و تقدیر از جانبازان گرانقدر، هدیه ای تقدیم هریک از ایشان نیز گردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *