خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: جانبازان دفاع از رهبر دینی را در عمل اثبات کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: جانبازان دفاع از رهبر دینی را در عمل اثبات کردند

امام جمعه بیرجند گفت: گفت: جانبازان با ایثارگری خود چون حضرت ابوالفضل(ع) دفاع از رهبر دینی را در عمل اثبات کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح شنبه در دیدار با جانبازان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جانبازان با از دست دادن بخشی از سلامتی خود در راه عقیده و آرمان معامله معنوی سودآوری با خداوند انجام دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بی‌شک جانبازان مظهر صفاتی چون وفاداری به رهبر دینی، ایثارگری و فداکاری هستند که ما آن را برای حضرت ابوالفضل(ع) می‌شناسیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به برخی از سخنان حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا، ادامه داد: این مرد بزرگ قیام عاشورا تجلی دفاع از حق و رهبر دینی بود و بیان می‌داشت که در این مسیر هیچ باکی از دست دادن جان و شهادت ندارد.

وی  افزود: در فرهنگ دینی و قرآنی جسم و اعضای بدن فرد، ابزاری برای رسیدن به اهداف مقدس هستند ولی فرهنگ وارداتی امروز شرایط عکس را تبلیغ کرده و اهداف را برای جسم و تن می‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در دوران دفاع مقدس افراد بسیاری چون جانبازان نشان دادند که در راه حق، عدل، عقیده و ایمان حاضرند از سلامتی از جسم و تن خود بگذرند و در عمل این نکته را اثبات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه جانبازی از جهاتی بالاتر از شهادت است، اظهار کرد: جانبازان تا مرز شهادت رفتند ولی تقدیرشان ماندن در این دنیا، ثبات قدم در ادامه مسیر و تحمل برخی از سختی‌ها و مشکلات بود و در این راستا اجر بالاتری دارند.

وی یادآور شد: در معامله‌ای که جانبازان با خداوند کردند، خانواده و همسران آنان نیز شریک هستند چرا که در همه سختی‌ها همراه آنان بوده‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *